آنچلوتی: ناراحتیم، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ با وجود توقف برابر کلن آرام است و تاکید نمود که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

آنچلوتی: ناراحتیم، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته ششم رقابت های بوندسلیگا دو امتیاز حساس را از دست داد. شاگردان کارلو آنچلوتی که در آلیانس آره نا از کلن پذیرایی کردند با تساوی یک بر یک متوقف شدند اما همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از این که تیمش نتوانسته در این ملاقات خانگی به پیروزی برسد ناراحت است. با این حال به طرفداران گفت که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی، گفت: این طبیعی است که از این نتیجه ناراحت باشیم، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. در آلیانس آره نا برابر کلن به میدان رفتیم و باید سه امتیاز را به دست می آوردیم. متاسفانه از فرصت های به دست آمده استفاده نکردیم و در نهایت دو امتیاز را از دست دادیم. باید نهایت کوشش خود را به کار گیریم تا در ملاقاتهای آینده جبران کنیم.

او ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم و کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم. می توانستیم در همان نیمه نخست کار را تمام کنیم. کلن رفته رفته خود را در میدان پیدا کرد و توانست در نیمه دوم بهتر ظاهر گردد و گل تساوی را هم به ثمر رساند. بعد از گل تساوی می توانستیم دوباره جلو افتیم، اما این گونه نشد.

آنچلوتی در انتها سخنان خود، اظهار کرد: می توانستیم پیروز این بازی شویم. البته باید هم اعتراف کنم که کلن هم می توانست پیروز بازی گردد. از نتیجه بازی راضی نیستم و باید سه امتیاز را به دست می آوردیم، اما دلیل ندارد که آرامش خود را از دست دهیم. بایرن مونیخ آرام است و با نهایت کوشش به کار خود ادامه می دهد.

با وجود این که بایرن مونیخ دو امتیاز حساس را از دست داد، اما جدی ترین رقیب این تیم قبل از هفته ششم که دورتموند بود برابر بایرلوکوزن تن به شکست داد تا خیال شاگردان آنچلوتی با وجود توقف در آلیانس آره نا راحت باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنچلوتی: ناراحتیم، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: ناراحتیم، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید