امیدوارم پینگ پنگ بازان نتایج باشگاهی خود را در آمریکا تکرار نمایند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، جمیل لطف الله نسبی که همراه با تیم ملی تنیس روی میز در آمریکا محل برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا به سر می برد در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط تیمش در آستانه این رقابت ها شرح داد و گفت: با وجودیکه بازیکنان از دو کشور مختلف راهی آمریکا شدند و سفر من هم از ایران انجام شد اما خوشبختانه تقریبا همزمان با هم به محل برگزاری مسابقات رسیدیم و مسئله ای از این حیث نداشتیم.

امیدوارم پینگ پنگ بازان نتایج باشگاهی خود را در آمریکا تکرار نمایند

وی به برگزاری اولین جلسه تمرینی ملی پوشان در محل برگزاری مسابقات اشاره نمود و ادامه داد: شب گذشته (به وقت آمریکا) نخستین جلسه تمرینی تیم را برگزار کردیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند. آمادگی بدنی آنها قابل قبول است و از لحاظ روحی هم شرایط مساعدی دارند. نوشاد و نیما و امیرحسین کاملا آماده شروع رقابت های شان هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اختلاف ساعت زیاد آمریکا با ایران و کشورهایی که ملی پوشان تا پیش از این در آنها اقامت داشتند (فرانسه و مجارستان) تاکید نمود: به خاطر سفر طولانی بازیکنان تا حدی خسته هستند ضمن اینکه به علت اختلاف ساعت، شرایط بدنی آنها به صورت محسوسی به هم ریخته است. طبیعی است که آنها از این حیث (شرایط بدنی) تا حدی به مشکل بر می خوردند اما امیدوارم بتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند.

وی در خصوص قرعه کشی مسابقات قهرمانی دنیا نیز توضیح داد: هنوز قرعه کشی انجام نشده است اما در هر صورت جدول بازی ها از همان ابتدا و دور نخست سخت خواهد بود. امیدوارم قرعه خوبی نصیب بازیکنان ایران گردد تا بازیکنان بتوانند نتایج خوبی بگیرند و به ارتقای جایگاه خود در رنکینگ دنیای یاری نمایند.

لطف الله نسبی با تاکید دوباره بر انگیزه ای که بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا دارند، گفت: نوشاد و نیما و امیرحسین هدایی در مسابقات باشگاهی فرانسه و مجارستان نتایج خوبی گرفته اند. امیدوارم بتوانند فرایند کاری خود را در مسابقات قهرمانی دنیا هم ادامه دهند.

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا طی روزهای 2 تا 8 آذرماه در آمریکا برگزار می گردد. این رقابت ها در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس برگزار می گردد.

نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز ایرانی است که در هر دو بخش انفرادی و دوبل حضور پیدا می نماید. نیما عالمیان وی را در دیدارهای دوبل همراهی می نماید و امیرحسین هدایی هم فقط در رقابت های انفرادی شرکت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم پینگ پنگ بازان نتایج باشگاهی خود را در آمریکا تکرار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم پینگ پنگ بازان نتایج باشگاهی خود را در آمریکا تکرار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید