ایجاد 600 تخت درمانی جدید در بوشهر، آمبولانس دریایی فعال می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین اورژانس هوایی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه بخش سلامت استان بوشهر کوشش های خوبی انجام شده و شاهد اجرای طرح های مناسبی هستیم.

ایجاد 600 تخت درمانی جدید در بوشهر، آمبولانس دریایی فعال می گردد

وی توسعه خدمات درمانی و امدادی در استان را به عنوان یک اولویت و راهبرد دانست و افزود: در راستای ارتقای حوزه سلامت و تسریع خدمات امدادرسانی امروز شاهد افتتاح اورژانس هوایی استان بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر یکی دیگر از برنامه ها را راه اندازی آمبولانس دریایی پیشرفته دانست و توضیح داد: استان بوشهر دارای بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس است و وجود سکوهای دریایی و جزیره های متعدد فعال سازی آمبولانس دریایی را ضروری نموده است.

وی از ساخت واحدهای جدید بهداشتی و درمانی در سطح استان بوشهر اطلاع داد و افزود: ایجاد و ساخت 600 تخت بیمارستانی در استان در حال انجام است که باعث ارتقای وضعیت استان در این حوزه می گردد.

گراوند با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت بیان نمود: از دستاوردهای مهم این طرح توسعه زیرساخت های درمانی و افزایش خدمات گوناگون حوزه سلامت در شهرها و روستاها بوده است.

وی ادامه داد: با افتتاح پایگاه اورژانس هوایی بوشهر محدودیت شعاع پروازی در ارائه خدمات امداد هوایی برداشته شد و بالگرد مستقر در این پایگاه اورژانسی با شعاع پروازی بالا تمام استان بوشهر را پوشش می دهد. استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه اورژانسی هوایی بوشهر به نقاط دریایی هم امداد رسانی می نماید افزود: این بالگرد دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته امدادی است که شبانه روز در خدمت مردم و جامعه هدف است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد 600 تخت درمانی جدید در بوشهر، آمبولانس دریایی فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 600 تخت درمانی جدید در بوشهر، آمبولانس دریایی فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید