بارش برف و باران و وزش باد شدید در ایران طی امروز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف و باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان های کشور، از وزش باد شدید در استان های واقع در شرق و جنوب غرب همراه با گردوخاک خبر داد.

بارش برف و باران و وزش باد شدید در ایران طی امروز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (1 اسفند) در استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، برخی مناطق شمال غرب و برخی نقاط سواحل خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود، اظهار کرد: در برخی نقاط استان های کرمان بارش برف و باران و وزش باد، در نیمه جنوبی فارس و برخی نقاط هرمزگان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این روز در نیمه شرقی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید خواهد بود و در شرق و جنوب شرق همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان، فردا (2 اسفند) نیز در بخش هایی از استان های کرمان، هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا (2 اسفند)، گفت: در استان های واقع در شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر بارش برف و باران و در برخی نقاط استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، شمال شرق و شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه (3 اسفند) در شمال غرب، برخی نقاط غرب، سواحل غرب خزر و استان های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و روز دوشنبه (4 اسفند) در نوار شمالی کشور، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، سه شنبه (5 اسفند) در سواحل شرقی خزر، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش رخ می دهد. همچنین امروز و فردا (1 و 2 اسفند) شرق خلیج فارس مواج است و امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (2 اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (3 اسفند) نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "بارش برف و باران و وزش باد شدید در ایران طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران و وزش باد شدید در ایران طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید