تمام تمرکزم رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، محمدهادی ساروی که چندی پیش در بازی های المپیک توکیو صاحب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی شد توانست در رقابت های جهانی هم خوش بدرخشد و قهرمان گردد. او در این مسابقات ابتدا آرتور سارگسیان از روسیه را مغلوب کرد و سپس گئورگی ملیا از گرجستان را از پیش رو برداشت. ساروی در نیمه نهایی نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا راشکست داد و فینالیست شد و در این مصاف هم الکس زوکه از مجارستان را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

تمام تمرکزم رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود

ساروی پس از بازگشت از رقابت های دنیای 2021 نروژ در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: برای کسب مدال طلا خدا را شکر می کنم. چند سالی بود که ایران نتوانسته بود در مسابقات دنیای مدال طلا بگیرد. امیدوارم با طلای مسابقات دنیای گوشه ای از زحماتش را جبران نموده باشم.

وی در ادامه گفت : تمام تمرکزم را گذاشته بودم روی این که در فینال بتوانم خوب کشتی بگیرم و مدال طلا را کسب کنم. خوشبختانه این رخ داد و توانستم پرچم کشورم را بالا ببرم. ما سالهاست که کنار محمد بنا هستیم و مانند یک خانواده، صمیمیت زیادی ایجاد شده است. مسلماً باید همین طور باشد تا با انرژی و دلگرمی به خوبی تمرینات را انجام دهیم.

ساروی اضافه نمود: برنامه ریزی ما قهرمانی در مسابقات دنیای بود ولی متأسفانه با اختلاف 5 امتیاز، دوم شدیم. امیدوارم در رقابت های بعدی این اتفاق بیفتد و به قهرمانی برسیم.

قهرمان کشتی دنیا در مورد دورخیز برای المپیک 2024 پاریس گفت : تمام تلاشم این است که در فرصت به جای مانده تا المپیک بعدی تمرینات خوبی انجام دهم. امیدوارم مدال برنزی که در المپیک توکیو گرفتم را در پاریس به مدال طلا تبدیل کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمام تمرکزم رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام تمرکزم رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید