ثبت رویداد های روزانه در سفر با گوگل

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، سفرنامه نویسی و ثبت رویداد های روزانه سفر یکی دیگر از جذابیت های هر سفر است. اما اگر وقت نوشتن ندارید با خبرنگاران همراه باشید تا یکی از قابلیت های گوگل را که در این مورد به شما یاری می نماید معرفی کنیم.

ثبت رویداد های روزانه در سفر با گوگل

در فصل تابستان هستیم و سفر های تابستانی مدت ها است که آغاز شده و افرادی مشغول ثبت لحظه لحظه های سفر در اینترنت هستند. فیس بوک و اینستاگرام هم از یک اپلیکیشن اجتماعی به کپسول زمان تغییر کاربری داده اند، اما این دو در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند. ما راه چاره بهتری پیدا کردیم و در ادامه درباره آن به شما شرح می دهیم.

این مطلب از زبان نویسنده آن نوشته شده است.

هفته گذشته من به سفری مهم رفتم و دوست داشتم تا اتفاقاتی که در طول سفر می افتد را ثبت کنم و سفرنامه بنویسم. بعلاوه نمی خواستم بیشتر وقتم را صرف نوشتن کنم و از سفر غافل شوم. من سال ها برای نوشتن اتفاقات روزانه در سفرهایم از تقویم گوگل استفاده می کردم. اما متاسفانه فرصت ما انقدر کم بود که من به هیچ وجه وقتی برای نوشتن نداشتم.

زمانی که از سفر برگشتم، باز هم قصد داشتم تا تقویم گوگلم را پر کنم. به همین دلیل به قسمت تاریخچه مکان های گوگل مپ رفتم تا لیستی از مکان هایی که در سفر رفته ام را به دست آورم. از قضا تاریخچه مکان های ثبت شده من درست همان چیزی بود که از یک سفرنامه انتظار داشتم.

وقتی شما به شهری نو سفر می کنید برای پیدا کردن راستا از گوگل مپ استفاده می کنید و گوگل نیز از طریق همین موضوع از مکان هایی که رفته اید گرفته تا میزان زمانی که برای ناهار در صف بوده اید را به صورت یک خط زمانی تهیه می نماید. بعلاوه عکس هایی که نشان جغرافیایی یا همان جئوتگینگ روی آن قرار داده بودم را نیز نمایش می داد.

به نظر هم برای یک اپلیکیشن رایگان منصفانه است که در مقابل اطلاعاتی که از کاربر می گیرد خدماتی هم ارائه می دهد. برای خود من اینکه به چه جاهایی رفته ام آن قدر ها هم شخصی نیست، اما افرادی نیز هستند که دوست ندارند کسی متوجه گردد به کجا رفته اند، حتی یک اپلیکیشن.

در کل، خط زمانی گوگل برای زمانی که فرصت زیادی برای نوشتن در سفر ندارید و می خواهید تمام وقت خود را برای لذت بردن از سفر بگذرانید بسیار مناسب است.

منبع: کجارو / theverge.com

به "ثبت رویداد های روزانه در سفر با گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رویداد های روزانه در سفر با گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید