جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، گیونگ سانگ بوک دو شهر عبور و مرور بازارهای سنتی و جدیدترین مدها است. گیونگ سانگ بوک دو به علت حفظ بیشترین سنت های فرهنگی کره و فرهنگ های کنفوسیوسی مشهور شده است.

جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو

معرفی شهر گیونگ سانگ بوک دو

این شهر به تاریخ تقریبا 1000 ساله خود افتخار می کند که به دوران قدیم پادشاهی سیلا (سال 57 پیش از میلاد مسیح - سال 935 مسیح) و منطقه ها تاریخی شهر به عنوان مکان های میراث جهانی یونسکو تخصیص یافته است که معروف به مرکز معنوی کره می باشد. دینگ بن، مرکز فرهنگ کنفوسیوسی و جایگاه بیشتر پژوهشگران بوده است. اگر قصد بازدید از این مکان گردشگری را دارید، می توانید برای خرید تورهای کره جنوبی از طریق سایت وبلاگ فیسبوکی ها اقدام نمایید.

در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو پرداخته ایم.

خیابان دانگ سانگ رو

این خیابان از جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو و همجنین بزرگ ترین منطقه مد دگو است که شبیه منطقه میونگ دونگ سئول است. از خرید نمودن در کوچه یاسی، پوشاک بانوان یا لم دادن در رستوران ها، بارها و کلوب های خیابان ریودو لذت خواهید برد. در کوچه جواهرات بازار گیودونگ جواهرآلات را با قیمت مناسب عرضه می نمایند.

کوچه جینگل موک

زمانی در این کوچه افراد مرفه، در اوایل قرن بیستم ساکن بوده اند و هنوز مملو از بناها با معماری به سبک غربی است.این کوچه از مجذوب نماینده ترین جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو است.

بناهای تاریخی اوایل قرن بیستم در کلیسای کاتولیک کنسیان مشاهده می شوند که از طریق کشیش فرانسوی ساخته شده اند. میدو دابانگ محل مشهور نویسندگان و ناشران بوده است و جاده سامیران دونگ گیل که دانشجویان به خاطر استقلال علیه حکومت استعماری ژاپن در آن جنگیده اند.

بازار عمده فروشی گیاهان دگو

این بازار تقریبا 360 سال قدمت دارد و قدیمی ترین بازار گیاهان دارویی و از مهم ترین جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو است. در این بازار گیاهان دارویی از قبیل جینسینگ به فروش می رسند. این بازار عمده فروشی مرکز اصلی توزیع گیاهان دارویی در سراسر کشور است. بازدیدنمایندگان می توانند در حمام های دارویی و صابون سازی یانگ لیونگ سی و موزه طب شرقی مشارکت نمایند یا از جشنواره فرهنگ طب گیاهی دگو یانگ بیونگ سی که در ماه مه برگزار می شود، لذت ببرند و با انواع فعالیت های گسترده مانند درمان های شرقی به صورت رایگان آشنا شوند.

بازار سامون

بازار سامون بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار سنتی ویژه اجناس مرتبط به پارچه است. که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو محسوب می شود. بازدید نمایندگان می توانند انتخابی معقول از پارچه، صنایع دستی و غذاهای دریایی خشک شده، داشته باشند. این بازار نیز به خاطر کالگوگو (سوپ رشته)، یانگ نئوم ایموک (کیک ماهی چاشنی زده) و ناپجاگ ماندو (کوفته صاف) معروف است.

پارک دوریو

در پارک دوریو، پارک جهانیE، یک کتابخانه عمومی، زمین بیسبال، فضای باز و سایر امکانات فرهنگی مختلف وجود دارد. برج 83 طبقه جهانی E، شامل یک رصدخانه، رستوران، کافه و موزه است. این پارک یکی از مجذوب نماینده ترین جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو بشمار می رود.

همچنین اگر به منطقه ها گردشگری کره علاقمند هستید می توانید از جاذبه های گردشگری شهر اینچئون هم دیدن کنید.

موزه ملی کیونگ جو

مکانی ایده آل برای تجربه مصنوعات و آثار هنری بی شمار کیونگ جو در این موزه، همراه با مشـاهده گذر زمان است. مصنوعات و آثارهنری دوره ماقبل تاریخ تا دوره سیلا به نمایش گذاشته شده است که شامل مصنوعات سنگی است. فرهنگ بودایی سیلا نیز از طریق هنر تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

قصر دونگ گونگ و دریاچه وولجی

قصر دونگ گونگ و دریاچه وولجی منطقه های هستند که در دوره سیلا شامل زمین های مجلل بوده است. دریاچه بزرگ مصنوعی وولجی در سال 674 میلادی از طریق پادشاه مون مو ساخته شد که از استراحت نمودن در کنار دریاچه لذت می برد. چراغ های زیبای بالای دریاچه در هنگام غروب روشن می شوند. این قصر بعنوان یکی از زیباترین منطقه ها این شهر بدل شده است. همچنین در سفر به کره جنوبی علاوه بر بازدید از این منطقه ها می توانید از 30جاذبه گردشگری سئول هم دیدن نمایید.

مقبره های باستانی درونگ وان

بیست وسه مقبره بزرگ باستانی پادشاهان، ملکه ها و نجیب زادگان دوره سیلا در مجتمع مقبره درونگ وان مشاهده می شود. از قابل توجه ترین مقبره ها، هوانگ نام دا چونگ و میچو وانگ ریونگ به شکل کوهان شتر هستند و مقبره باستانی چئون ما چونگ تنها مقبره ای است که می توان به درون آن راه یافت. مصنوعات سلطنتی شامل تاج طلایی، لوازم جانبی و سفال که از مقبره باستانی چئون ماچون حفاری شده اند و کلیه آن ها داخل مقبره و موزه ملی گیونگ جو در معرض نمایش گذاشته شده است.

پارک شیلا میلینیوم

پارک شیلا میلینیوم پارکی است که در آن تاریخچه و فرهنگ دوره سیلا به همراه سرگرمی ادغام شده اند. شامل یک روستای اشرافی با معماری سیلاست. و از زیباترین جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو محسوب می شود. این منطقه یک روستای هنری و صنعتی است که بازدیدنمایندگان می توانند در هنرها و هنرهای صنعتی مشارکت نمایند. نمایش ها و نیز اجرای هنرهای جنگی بر مبنای رویدادهای مهم دوره سیلا هستند. همچنین این پارک جایگاه راگونگ، هتل سنتی هانوک است که از طریق صنعت گران ماهر ساخته شده است.

معبد بوسوگ سا

معبد بو سوگ سا در سال 676 میلادی ساخته شده است که یکی از مهمترین نمونه های زیبای معماری سنتی و از جالب ترین جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو در کره است . به همراه تالار گیونگ ناک جیون، معبد بونگ جئونگ سا و تالار موریانگ سوجیون در بوسوگ سا، قدیمی ترین ساختمان های چوبی کره هستند. این معبد جایگاه زیباترین فانوس سنگی، سوجو یئورا جواسانگ (بودای نشسته رسمی) گنجینه ملی شماره 45 و بیشتر آثار گنجینه های ملی است. این معبد در کوهستان بونگ هواسان با دورنمای آن، به علت منظره پاییزی آن، مشهور می باشد.

منبع: https://www.tripzilla.com/kto-gyeongsangbuk-do-hidden-gems/143068

منبع: ژیوار

به "جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید