حاشیه های چرخه انتخابی در تیم ملی کشتی آزاد؛ اختلاف بر سر جزئیات است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با وجود حاشیه های روزهای اخیر چرخه انتخابی، اختلاف نظر سرمربی تیم ملی آزاد با رئیس فدراسیون کشتی بر سر جزئیات فرآیند پیش رو است.

حاشیه های چرخه انتخابی در تیم ملی کشتی آزاد؛ اختلاف بر سر جزئیات است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در هفته گذشته اختلاف غلامرضا محمدی با علیرضا دبیر درباره چرخه انتخابی تیم ملی کشتی پس از جلسه بحث و بررسی این چرخه، رسانه ای شد.

این در حالی است که هنوز فدراسیون کشتی چرخه انتخابی تیم ملی را در اختیار جامعه کشتی قرار نداده و این فرآیند همچنان در حال تکمیل با نظرات کارشناسان و سرمربیان تیم های ملی است، هرچند که محمد بنا هنوز در هیچ کدام از جلسات بحث و بررسی چرخه انتخابی تیم ملی حضور نداشته و باید دید در نهایت مربی شاخص و نامداری که به جرأت یکی از پیروز ترین مربیان تاریخ ورزش ایران بوده و البته همیشه شیوه خاص خود را در انتخاب تیمش داشته و موافق برگزاری مسابقه انتخابی نبوده است، به چرخه ای که فدراسیون کشتی مصر به اجرای آن است چه واکنشی خواهد داشت.

درباره رشته آزاد اما، غلامرضا محمدی تأکید دارد که اساساً همیشه موافق برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی بوده است، اما در جزئیات کار با بخش هایی از این چرخه تدوین شده مشکل دارد.

شاید کمتر کسی در جامعه کشتی موافق انتخاب تیم ملی بدون مسابقه انتخابی باشد. اما قطعاً در این میان ریزه کاری هایی وجود دارد که با توجه به آنها، بهترین تیم را می توان روانه مسابقات جهانی و المپیک کرد.

وقتی فدراسیون کشتی از سرمربیانش دعوت می کند که نظرات شان را در مورد چرخه انتخابی تیم ملی بگویند، این بدین معناست که تدوین این فرآیند هنوز قطعی نشده و قرار است نظرات کارشناسان، سرمربیان و مدیر تیم های ملی در آن لحاظ شود.

ضمن اینکه علیرضا دبیر هم در نشست خبری اخیرش تأکید داشت، قطعاً اجرای چرخه انتخابی تیم ملی در سال اول با ایرادهایی همراه خواهد بود که در سال های بعد قطعاً این اشکالات رفع خواهد شد. در دهه های گذشته نیز تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران براساس مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی می شدند و گاهی در یک یا دو وزن، نظر سرمربی با توجه به عملکرد کشتی گیر در اردوی تیم ملی مسابقات برون مرزی اعمال می شد.

اما در چرخه انتخابی تیم ملی که شامل چندین مرحله است و برای سه گروه کشتی گیر تعریف شده است، در نهایت قرار است در تمامی اوزان، امتیازات به دست آمده از سوی کشتی گیران تعیین کننده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه های چرخه انتخابی در تیم ملی کشتی آزاد؛ اختلاف بر سر جزئیات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های چرخه انتخابی در تیم ملی کشتی آزاد؛ اختلاف بر سر جزئیات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید