حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دپارتمان کووید 19 کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خودداری تیم الوحده امارات از سفر به کشور قطر، جایی که قرار است ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آن به صورت متمرکز برگزار گردد را به منزله انصراف این تیم از حضور در این رقابت ها قلمداد کرد.

حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت

طبق اعلام این کمیته نتایج بازی های قبلی تیم الوحده که یکی از رقبای تیم فوتبال استقلال در گروه A بوده، ملغی محسوب شده و هیچ یک از امتیازات و گل هایی که این تیم در بازی های قبلی اش داشته در معین رده بندی سایر تیم های گروه اعمال نخواهد شد.

طبق پروتکل های عملیاتی مربوط به برگزاری مسابقات AFC در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا، باشگاه ها ملزم بودند که حداقل 4 روز پیش از انجام اولین بازی شان در لیگ قهرمانان آسیا در قطر حضور پیدا نمایند اما باشگاه الوحده پیش تر از این اعلام نموده بود که به دلیل مثبت شدن تست تعدادی از بازیکنان این تیم، نمی تواند به قطر سفر کند. AFC هم اکنون عدم حضور الوحده را به صورت رسمی تأیید نموده است.

الوحده پیش از این دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بود که در بازی نخست در خانه تیم الشرطه عراق با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در بازی دوم در خانه مقابل الاهلی عربستان یک - یک مساوی نموده بود. بازی بعدی این تیم مقابل استقلال بود.

منبع: فرارو

به "حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید