خانه طبیعت گردی زنجان راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، معاون گردشگری زنجان گفت: بر اساس ماده سه آئین نامه کمیته ملی طبیعت گردی مبنی بر تشویق و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و طبیعت گردی، خانه طبیعت گردی زنجان راه اندازی می گردد.

خانه طبیعت گردی زنجان راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی زنجان، علی اکبر شرفی در کمیته طبیعت گردی استان گفت: با توجه به اهمیت و نقش صندلی اکو توریسم در توسعه پایدار گردشگری و تعامل با تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی در حوزه برنامه ریزی و سیاست گذاری، فعالیت های طبیعت گردی لازم است.

او توضیح داد: از این رو مرکزی برای هماهنگی و تشریک مساعی تشکل ها و سازمان ها در راستای حفاظت از جاذبه های طبیعی، مطلع سازی مردم و گردشگران ایجاد می گردد که یکی از پیامدهای آن دست یافتن به توسعه پایدار است.

معاون گردشگری زنجان مطرح کرد: در این راستا دو مکان مناسب برای ایجاد خانه طبیعت گردی در نظر گرفته شده است که پس از آنالیز های لازم در مناسب ترین فضا خانه طبیعت گردی شروع به کار خواهد نمود.

او گفت: در این مجموعه تورها و کلاس های آموزشی توسط کارشناسان اداره محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا طبیعت گردان با مطلعی لازم پا در طبیعت گذارند.

منبع: میراث آریا

به "خانه طبیعت گردی زنجان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه طبیعت گردی زنجان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید