خبرنگاران تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای در صورت عدم رعایت اصول پیشگیرانه

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رشت - خبرنگاران - فرماندار شهرستان رشت گفت: فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی پیشگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا تعطیل می شوند.

خبرنگاران تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای در صورت عدم رعایت اصول پیشگیرانه

میرشمس مومنی زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در جمع مدیران فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت با بیان اینکه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از 30 هزار واحد صنفی را تعطیل کردیم، مطرح نمود : رعایت اصول بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در فروشگاه های زنجیره ای باید جدی گرفته شود.

وی اعلام نمود: در این رابطه رعایت فاصله یک و نیم متری، استفاده از ماسک و دستکش و سایر اصول بهداشتی از جمله مواردی است که باید در فروشگاه های زنجیره ای به طور جدی رعایت شود.

وی بیان داشت: ما اکنون از بحران سخت بیماری کرونا خارج شدیم و به ثبات رسیده ایم، اما تا ریشه کنی ویروس کرونا، خطر در کمین است، بنابراین همه باید همچنان اصول بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید 19 را رعایت کنیم.

مومنی زاده با بیان اینکه ویروس کرونا بسیار سریع گسترش یافته و بسیار آسان منتقل می شود، گفت: رعایت توصیه های بهداشتی در جلوگیری از گسترش بیماری کرونا مهم است که همه نسبت به توجه و رعایت این توصیه ها مسئول هستیم.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم در این رابطه به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه خاطر نشان کرد: از همکاری و احساس مسئولیت اصناف و بازارهای هفتگی و روز که درآمد روزانه و معیشت شان از این محل است اما به خاطر سلامت مردم تعطیل کردند، قدردانی می کنم.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: مهمترین اتفاق در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا این است که در کنار خدمات بهداشتی درمانی، مردم در خانه بمانند و تجمعات غیرضروری حذف شود که تا کنون همکاری خوبی در این زمینه داشتند و امیدواریم ادامه یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای در صورت عدم رعایت اصول پیشگیرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای در صورت عدم رعایت اصول پیشگیرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید