خبرنگاران تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر نیل رود جوکندان پیروز شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رشت - خبرنگاران - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان برابر نیل رود جوکندان تالش به رجحان رسید.

خبرنگاران تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر نیل رود جوکندان پیروز شد

در جریان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های سپیدرود رشت و نیل رود جوکندان تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

سپیدرودی ها که در هفته اول این مسابقات به نتیجه مساوی دست یافته بودند در این دیدار بسیار برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام با برتری پرگل در این بازی به اولین پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان دست یافتند.

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر مدرن گیل گیلان را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال جوانان بنیادکار پره سر و شاهین جوان لاهیجان با نتیجه مساوی یک بر یک سرانجام یافت تا هر دو تیم پس از پیروزی در هفته اول، در هفته دوم این مسابقات به نتیجه مساوی دست یابند.

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته دوم لیگ برتر جوانان گیلان، تیم فوتبال شهرداری ماسال با یک گل تیم فوتبال جوانان شهید حسین پور رشت را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان الماس اسالم تالش با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم کیان مهر گیلان پیروز شد.

اما در پرگل ترین بازی این هفته، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با نتیجه چهار بر سه برابر تیم بنادر و دریانوردی بندرانزلی به برتری رسید تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد و بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با سپاهان گیلان با نتیجه مساوی بدون گل سرانجام یافت.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و شهرداری ماسال با کسب 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت، شاهین جوان لاهیجان و بنیادکار پره سر با کسب چهار امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان 12 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر نیل رود جوکندان پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر نیل رود جوکندان پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید