خبرنگاران شهردار اردستان کناره گیری کرد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، کاشان- خبرنگاران- شهردار اردستان با تقدیم استعفای خود به شورای اسلامی این شهر، از سمتش کناره گیری نموده است.

خبرنگاران شهردار اردستان کناره گیری کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردستان روز آدینه در گفت وگو با وبلاگ فیسبوکی ها بیان نمود: درپی طرح پرسش هایی از شهردار در نشست 12 تیرماه و قانع نشدن بعضی اعضا از پاسخ های ارائه شده، محسن حیدری پنجشنبه از سمتش کناره گیری کرد.

نادر یزدانبخش تشریح کرد: در رأی گیری مخفی سه نفر اعضای شورای شهر از پاسخ ها قانع نشدند، یک نفر رأی ممتنع داد و تنها یک نفر قانع شد که در نهایت شهردار کارت زرد گرفت.

به گفته وی، نحوه اجرای طرح بازآفرینی اطراف مسجد جامع، روش مدیریتی، نظارت بر کارهای عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، موارد قانونی پرسنل شهرداری و امور محوله از جمله موضوع های مطرح شده در نشست پرسش و پاسخ اعضای شورا و شهردار اردستان بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردستان اضافه نمود: شورا در نتیجه این شرایط نشستی فوق العاده تشکیل داد و با چهار رأی موافق و یک رأی مخالف استعفای شهردار را پذیرفت و داود احمدی نیز به عنوان سرپرست مشخص شد.

وی با قدردانی از تلاش های حیدری در سمت شهردار اردستان تاکید نمود: شورا در مهلت قانونی با دعوت از گزینه های پیشنهادی و آنالیز پیشینه کاری و گفت وگو با آنها، شهردار جدید را بر اساس فرایند قانونی برمی گزیند.

محسن حیدری که پیش تر به عنوان شهردار سفیدشهر آران وبیدگل و برزک کاشان فعالیت داشت، از مهر 1396 به سمت شهرداری اردستان انتخاب شده بود.

شهر اردستان با جمعیت افزون بر 16 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

7431/ 8123

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار اردستان کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار اردستان کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید