خبرنگاران مه غلیظ، بارش باران و باد شدید جاده های زنجان را فراگرفت

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، زنجان - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران، مه غلیظ همراه با ورزش باد شدید در آزادراه ها و جاده های کوهستانی این استان موجب کاهش دید افقی شده است.

خبرنگاران مه غلیظ، بارش باران و باد شدید جاده های زنجان را فراگرفت

جواد یوسفی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فیسبوکی ها اضافه کرد: هم اکنون بارش باران و ورزش باد شدید در آزادراه های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین و جاده های ترانزیت زنجان- میانه، زنجان به خرمدره ابهر جریان دارد.

وی تاکید نمود: جاده های زنجان - بیجار، زنجان - طارم، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - تهم - چورزق، خدابنده - همدان و سلطانیه به خدابنده پوشیده از مه غلیظ است.

وی تاکید نمود: علاوه بر این پدیده وزش باد شدید همراه با بارش باران نیز در جهتهای بیان شده استان جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ضرورت دارد رانندگان، خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی نموده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد ننمایند.

یوسفی، از همه رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه جهت پرهیز نمایند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر 50 اکیپ راهداری در 32 گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی اعلام نمود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند.

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در جهتهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

جهتهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مه غلیظ، بارش باران و باد شدید جاده های زنجان را فراگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مه غلیظ، بارش باران و باد شدید جاده های زنجان را فراگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید