دکوراسیون اتاق خواب با طرح ها و بافت های متنوع و هنری

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، اگر به استفاده از طرح های هنری و بافت های متنوع در دکوراسیون اتاق خواب خود علاقه دارید در این مطلب با مدل هایی از زیباترین دکوراسیون های هنری آشنا خواهید شد که با تعادل بسیار مناسبی در اتاق خواب قرار داده شده اند بطوریکه به کوچکترین وسیله در اتاق خواب بی توجهی نشده و همه چیز در شرایط آرمانی خود قرار گرفته است. با مشاهده مدل های زیر به این موضوع پی خواهید برد که برای داشتن طرح ها و بافت های هنری در دکوراسیون نیازی به قربانی کردن سایر اجزای دکوراسیون برای مورد توجه قرار دریافت یک اثر هنری نیست.

دکوراسیون اتاق خواب با طرح ها و بافت های متنوع و هنری

برای مثال عده ای فکر می کنند اگر بخواهند تابلوی نقاشی هنری با جزئیات زیاد را در اتاق خود آویزان کنند باید از سایر طرح های برجسته مثلا رنگ های روشن یا مبلمانی کلاسیک دوری کنند تا خود اثر هنری بتواند بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد و تمام نگاه ها را به خود جلب کند. تفکری که به توسط شکل های زیر کاملا باطل می شود. (مدل های جدید تخت خواب نوزاد در دکوراسیون های شیک اتاق خواب)

بنابراین اگر می خواهید طرح های ارزشمند هنری را در کنار الگوهای برجسته در دکوراسیون اتاق قرار بدهید فقط کافی است کمی احتیاط کنید تا تعدد عناصر شاخص در دکوراسیون باعث سردرگمی چشمان بیننده نشود و بنوعی احساس ناراحتی و شلوغی در فضا بوجود نیاورد. به عبارت دیگر تنها چیز برای پیروز از آب درآمدن چنین دکوراسیونی، فقط ایجاد یک تعادل مناسب بین تمام اجزای دکوراسیون است.

برای نمونه در شکل زیر مشاهده می کنید که یک عکس بزرگ با فریمی ساده و سفید درست در مرکز ناحیه استراحت اتاق قرار گرفته است. دیوار این قسمت از بافت دکوراتیو چوبی بهره می برد و باقی دیوارهای اتاق خواب ساده هستند. آویزان کردن این عکس هنری دقیقا بروی دیواری که الگویی شاخص و متمایز دارد به بهتر دیده شدن هر دو اثر کمک می کند. به عبارت دیگر این دو عنصر از لحاظ بصری همدیگر را تقویت می کنند.

منبع: اتاق

به "دکوراسیون اتاق خواب با طرح ها و بافت های متنوع و هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب با طرح ها و بافت های متنوع و هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید