زوج و فرد و طرح ترافیک پنج شنبه ها تعطیل است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرنگاران آنلاین:مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرانشدن طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج شنبه خبر داد.

زوج و فرد و طرح ترافیک پنج شنبه ها تعطیل است

علی پیرحسینلو در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج شنبه گفت: در سال گذشته شورای ترافیک تهران تصویب کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج شنبه نیز همچون روزهای جمعه اجرا نشود.

او افزود: در دو هفته پایانی سال گذشته تصمیم بر آن شد که در راستای نظم بخشی به تردد و کاهش ترافیک ناشی از خریدهای آخر سال، مجددا به صورت موقت طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج شنبه اجرا شود. حالا با آغاز سال جدید، طرح ترافیک و زوج و فرد همچون سال گذشته اجرایی می شود، یعنی در روزهای پنج شنبه همانند جمعه ها تردد در هر دو محدوده بدون محدودیت قابل انجام و رایگان است.

مشاور معاونت شهردار تهران گفت: البته از تیرماه که قرار است طرح زوج یا فرد حذف شود و ضوابط جدید محدوده آلودگی هوا جایگزین آن شود، مقرر شده که در روزهای پنج شنبه طرح ترافیک نداشته باشیم، اما از سهمیه 20 روز محدوده دوم کسر شود و پس از 20 روز نیز عوارض محدوده دوم که نصف عوارض طرح ترافیک تعیین شده، دریافت شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "زوج و فرد و طرح ترافیک پنج شنبه ها تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج و فرد و طرح ترافیک پنج شنبه ها تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید