سایه احسان و نیکوکاری بر سر محرومان، جشنی با شعار عیدی برای همه

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، روزهای پایانی سال که از راه می رسد، هزینه های زندگی دو چندان می شود و این دغدغه اغلب خانواده هایی است که در لایه های پایین جامعه قرار دارند. در واقع، امرار معاش این قبیل از خانواده های کم درآمد و بی بضاعت، با دشواری و سختی سپری می شود و همین مسئله باعث می شود مسائل آنها در روزهای پایانی سال، شدت یابد.

سایه احسان و نیکوکاری بر سر محرومان، جشنی با شعار عیدی برای همه

خرید لباس نو و مایحتاج شب عید، از جمله دغدغه های پدر خانواده و سرپرست خانوارهایی است که مسائل اقتصادی و اقتصادی دارند. از همین رو، کمیته امداد چند سالی است با برگزاری جشن احسان و نیکوکاری، تلاش کرده هموطنان را در تأمین نیازهای این قبیل خانواده ها مشارکت دهد.

برگزاری جشن نیکوکاری در این سال ها، توانسته تا حدودی مرهمی بر زخم های خانواده هایی باشد که با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و بعضاً نمی توانند آنطور که باید و شاید، به استقبال سال نو بروند. سال جاری نیز با توجه به تلاطم های اقتصادی که شاهد بوده ایم و گرانی اجناس و کالاهای اساسی، می طلبد که هموطنان، مشارکت بیشتری در این امر خداپسندانه داشته باشند تا شاید سال نو برای خانواده های محروم و بی بضاعت، به خوبی و خوشی آغاز شود.

علیرضا عسکریان معاون مشارکت های مردمی در مصاحبه با وبلاگ فیسبوکی ها با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال جاری با هدف عیدی برای همه در روزهای 15 و 16 اسفند ماه برگزار می شود گفت: هر سال با نزدیک شدن سال جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنها جشن نیکوکاری برگزار می شود و این دو روز به صورت نمادین است و جشن تا 29 اسفند ماه در غالب پایگاه های عمومی در سراسر کشور ادامه دارد.

وی افزود: سال جاری 29 هزار مدرسه در جشن نیکوکاری مشارکت دارند و تمام کمک های مردمی جمع آوری شده به دانش آموزان محروم و خانواده های نیازمند اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه از یک ماه قبل بستر برگزاری این مراسم آماده شده است، تاکید کرد: میزان کمک های مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون به نسبت سال گذشته، 41 درصد افزایش داشته است و امیدواریم با شیب خوبی که آغاز شده میزان کمک ها ادامه پیدا کند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: هر میزان کمکی که در این جشن جمع آوری شود به سفره محرومان می رود و با توجه به اینکه سال جاری سال خاصی است امیدواریم که با کمک مردم خیر و نیکوکار ذره ای از شادی ها با محرومان تقسیم شود.

به گفته وی، مردم نیکوکار می توانند از طریق سایت کمیته امداد کمک های خود را ارسال کنند همچنین از طریق درگاه های نیکوکاری با شماره 0968787 تماس بگیرند و *8787* با وارد کردن کد استان و در نهایت مربع به طور دقیق به استان مورد نظر خود کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سایه احسان و نیکوکاری بر سر محرومان، جشنی با شعار عیدی برای همه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه احسان و نیکوکاری بر سر محرومان، جشنی با شعار عیدی برای همه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید