سهمیه سوخت آذر ماه چقدر است؟

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، اگر قرار بر این باشد که دولت به وعده خود درباره واریز بنزین جبرانی پایبند باشد احتمالا در آذر ماه خودروهای شخصی 120 لیتر بنزین خواهند گرفت، در غیر این صورت همان 60 لیتر مثل ماه های قبل به کارت های سوخت واریز خواهد شد.

سهمیه سوخت آذر ماه چقدر است؟

وزیر نفت گفته قرار است سهمیه سوخت بنزین جبرانی برای همه واریز می گردد و این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت ها، وانتی ها، خطی ها و آکادمی ها و سایر موارد است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هم تاکید نموده که سهمیه جبرانی بنزین به تمامی کارت های سوخت بنزین یارانه ای تعلق می گیرد.

این سخنان در حالیست که هنوز هم بعضی جایگاه های بنزین به حالت قبل از اختلال اخیر نرسیده اند و تعدادی از مردم در جایگاه ها با مشکل روبرو می شوند.

با این حال وزیر نفت اعلام نموده که دولت قرار است سهمیه بنزین جبرانی به مردم پرداخت کند.

این پیشنهاد بعد از آن مطرح شد که ابراهیم رئیسی برای حل مشکل بنزین، با وزیر نفت ملاقات کرد. بعد از آن جلسه بود که جواد اوجی از تخصیص سهمیه بنزین جبرانی اطلاع داد.

اگرچه هنوز اندازه سهمیه بنزین جبرانی تعیین نشده است، اما پیگیری های وبلاگ فیسبوکی ها نشان می دهد احتمالا سهمیه بنزین جبرانی دولت، 60 لیتر است که به اضافه آن 60 لیتر سهمیه آذر ماه در مجموع به 120 لیتر می رسد. اما آیا این اتفاق در عمل رخ خواهد داد؟

بعضی از مخاطبان وبلاگ فیسبوکی ها در این مورد در کامنت های خود نوشته اند:

به همین خیال باشید

ما به این حرفها عادت کردیم

با سلام همانطور که همه آگاه هستید شاید سهمیه بنزین حیرانی بدهند ولی وعده سهمیه بنزین جبرانی هرگز،!!!

سلام جناب وزیر عیدی سال 99و 1400قرار بود به کرونا بعدابه کارت واریز کنید چه شد

آقای وزیر نفت چرا سهمیه بنزین تاکسیهای اینترنتی رو نمی دید اگه نمی دید بگید به زور بگیریم

این حرف ونزن ما ماوشماکاری از سترون نمیاد نمیتونیم توی ایران حرف بزنم که بزور میگیرم همون لحظه همین سمیه مون از سترون میره

مهمترین اخبار بنزین را در صفحه بنزین دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "سهمیه سوخت آذر ماه چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سوخت آذر ماه چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید