شرایط متفاوت در ملاقات استقلال ، نساجی، این بار حتما باید گل بزنند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو تیم استقلال و نساجی در روز 22 فروردین به مصاف هم می فرایند و این بازی در حالی برگزار می گردد که سومین ملاقات دو تیم در فصل جاری است.

شرایط متفاوت در ملاقات استقلال ، نساجی، این بار حتما باید گل بزنند

استقلال و نساجی در نیم فصل های اول و دوم این فصل دو بار یکدیگر را ملاقات نموده اند که هر دو ملاقات آنها با نتایج مساوی بدون گل به خاتمه رسیده است تا نساجی تنها تیمی باشد که آبی پوشان در مجموع دو بازی رفت و برگشت قادر به باز کردن دروازه آنها نشده اند.

این ملاقات که در جام حذفی برگزار می گردد از حساسیت ویژه ای برخوردار است چون نه تنها آبی پوشان مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند، نساجی هم خودش را برای پیروزیت در این جام بدون شانس نمی داند و قطعاً آنها هم برای پیروزیت در این بازی طرح و برنامه دارند.

استقلال و نساجی در 180 دقیقه ملاقاتشان در این فصل پیروز به باز کردن دروازه یکدیگر نشده اند؛ اما این بازی حکایت دیگری دارد و باید برنده و بازنده داشته باشد. اگر آبی پوشان تهران و سرخ پوشان قائم شهر در طول 90 و یا 120 دقیقه بازی نتوانند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند، ضربات پنالتی تکلیف دو تیم را تعیین خواهد نمود.

این بازی از ساعت 20:15 روز دوشنبه 22 فروردین به میزبانی استقلال در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط متفاوت در ملاقات استقلال ، نساجی، این بار حتما باید گل بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط متفاوت در ملاقات استقلال ، نساجی، این بار حتما باید گل بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید