فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج عقرب (Scorpius)
  • ورود ماه به موقعیت برج حمل (Aries)

فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

فروردین

امروز یک ارتباط غیر منتظره از راه دور خواهید داشت. به عنوان مثال یکی از دوستان قدیمی تان به شما زنگ می زند یا حتی ایمیلی می فرستد که حاوی خبری است که مسرور تان می نماید. اما پس از قطع کردن تلفن نباید خودسرانه تصمیم بگیرید. یکی از معلم یا اساتیدتان می تواند پیشنهادهای خوبی به شما دهد. در هر صورت در خصوص تغییری که می خواهید به زندگی تان دهید خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. امروز تا می توانید پیگیر اخبار روز باشید زیرا می تواند در رساندن اطلاعات مفید به شما یاری کند .

اردیبهشت

امروز فردی جلوی راه شما را می گیرد و سر صحبت را باز می نماید. همین موضوع باعث می شوید که وقت زیادی را که می خواستید برای کارهای مهم تر صرف کنید، از دست دهید. در این مواقع که می بینید صحبت های طرف مقابل تان به درازا می کشد، از او معذرت خواهید کنید و بگویید که مجبورید به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. گاهی افراد تعادل زندگی شما را به هم می زنند اما این شمایید که باید کنترل امور را به دست گیرید و از هر مانعی که سرعت شما را کند می نماید، خودداری کنید .

خرداد

امروز ذهن تان به شدت درگیر است طوری که نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. پس سعی کنید روی کارهای کوچک تر و کم اهمیت تر تمرکز کنید. امروز انرژی زیادی در شما موج می زند بنابراین سعی کنید که آن را عاقلانه به کار گیرید. زمانی هم که خستگی بر شما چیره شد، بیشتر از حد به خودتان فشار نیاورید. استراحت یکی از کارهایی است که باید اهمیت زیادی به آن دهید. حتی می توانید در محیط کار نیز به مدیرتان بگویید که با 10 دقیقه استراحت، بازدهی شما بیشتر از قبل خواهد شد .

تیر

دیگران امروز بیش از پیش به حرف های شما اهمیت می دهند، پس امروز از آن روزهایی است که باید حرف دلتان را بزنید. حتی می توانید راز دلتان را به اویی که مدت هاست ذهن تان را درگیر نموده است، بگویید. امروز همه چیز برای شما رنگ دیگری دارد. لغاتی که به زبان می آورید نیز تاثیر بیشتری بر دیگران خواهد گذاشت. اگر در محیط کار پروژه نیمه تمامی دارید، همین امروز آن را به سرو سامان برسانید زیرا با ایده های خلاقانه ای که حال در سر دارید، موفقیت شما حتمی خواهد بود .

مرداد

با اطلاعاتی که امروز به دست تان می رسد، به شدت مخالف می کنید. اگر چه مخالفت شما تا حدودی منطقی است اما نباید کنترل اش از دست تان خارج گردد. سعی کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که دیگران فکر نمایند شما فردی از خود راضی هستید. سعی کنید به جای داد و بی داد، آرام با صحبت هایتان دیگران را قانع کنید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار شک و تردید شده اید، به جای این که منتظر عکس العمل و حرف های طرف مقابل تان باشید، خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید .

شهریور

از آنجا که مدت هاست زندگی تان یکنواخت شده و هیچ پیشرفتی در آن مشاهده ننموده اید، زمان آن است که ایده هایی را که مدت ها در سر داشته اید و از اجرای آنها می ترسیدید، عملی کنید. مدتی است همه چیز را به حال خود رها نموده اید و خیلی به اطراف تان اهمیت نمی دهید اما اکنون زمان تغییر است. اگر چه شرایط به سرعت در حال دگوگونی است و فکر می کنید که اکنون دیر است اما اگر همین حالا قدم اول را بردارید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد .

مهر

امروز همان روزی است که باید ارتباطات خود را گسترش دهید. البته از طرف دیگر نیز باید بعضی از افرادی را که بودنشان اهمیت چندانی در زندگی تان ندارد و تنها انرژی شما را می گیرند، از زندگی تان دور کنید. طی سه هفته قبل، فشار زیادی از لحاظ روحی رویتان بوده اما در نهایت ختم به خیر شد. حال شما در جایی ایستاده اید که نسبت به خود و اطراف تان شناخت کافی دارید. در این شرایط می توانید تصمیم های عظیم زندگی تان را بگیرید و راه را برای پیشرفت های آینده هموار تر سازید .

آبان

اتفاقی برایتان می افتد که باعث می گردد تمام باورهای گذشته خود را دور بریزید و راه جدیدی را پیش بگیرید. این دوره، یکی از دوره های مهم زندگی شماست به همین دلیل باید محتاطانه تر قدم بردارید. اخیرا فردی به شما کم محلی می نماید که باعث شده ناراحت و عصبی باشید. بهتر است به جای گیر دادن به او، شما نیز کمی عقب بکشید تا هم شما و هم او در خصوص رابطه ای که در آن به سر می برید، بیشتر فکر کنید. مطمئنا نتیجه آن برای هر دویتان مفید خواهد بود .

آذر

احساس می کنید که میان دو صخره گیر نموده اید و راه فراری نیست اما این را هم بدانید که تا زمانی که در خصوص مشکل تان با دیگران حرف نزنید، هیچ کس به یاری تان نمی آید و شما ممکن است که تا ابد در همان مکان گیر بیافتید. اگر چه فرد درون گرایی هستید اما گاهی ضروری است که احساسات خود را بروز بدهید و خودتان را تخلیه کنید. به زودی پولی از طرف کاری که در گذشته انجام داده اید، به دست می آورید. به جای کنار گذاشتن آن، یکی از چیزهای مورد علاقه تان را بخرید تا حال تان کمی عوض گردد .

دی

یکی ناگهان پا در کفش شما نموده است و تمام برنامه هایتان را بهم ریخته است. اگر چه تا به حال مراعات حال او را می کردید، اما بهتر است از این به بعد بیشتر از دیگران به خودتان بیاندیشید. همه در زندگی شما دخالت می نماید و شما هم در همه حال احترام آنها را نگه می دارید اما ادامه این کار به ضررتان خواهد بود. در رابطه عاطفی تان به مشکل بر خورده ابد. چیزی که شما در حال حاضر به آن نیاز دارید بیان احساسات تان است. با حرف زدن تمام درهای پبیش رویتان باز خواهد شد. پس به سکوت خود مهر باطل را بزنید .

بهمن

امروز افراد جدیدی را دیدار خواهید کرد که برایتان جذابیت زیادی دارند. می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و آنچه را که می خواهید به دست آورید. نتیجه این مصاحبه دوستی بلند مدت شما با یکدیگر خواهد بود. امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به خود فکر کنید. آیا طاقت احساسات عمیق تر خود را دارید؟ آیا می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می توانید با مسائل تان کنار آیید .

اسفند

امروز فرصتی برای شما فراهم می گردد تا شغل خود را تغییر دهید. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد به سمت رشته جدیدی جذب می شوید. شاید این فرصت هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید و دنبال حرف دلتان باشید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت

منبع: setare.com

به "فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید