فوت وفن هایی برای شادتر کردن یک زندگی زناشویی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، آغاز یک زندگی مشترک با شخص مورد علاقه تان قطعاً هیجان انگیز خواهد بود. تقریباً همه چیز قابل پیش بینی به نظر می رسد. در نهایت این پیش بینی ها به تدریج از میان رفته و در بعضی مواقع قابل پیشگویی خواهند شد که در پی آن حس یکنواختی و کسل کنندگی در زندگی سرانجام می یابد.

فوت وفن هایی برای شادتر کردن یک زندگی زناشویی

بر اساس مقاله ای منتشر شده ازABC News ، راه های اصلی برای حفظ زندگی مشترک، زنده نگهداشتن بارقه های پرواز و شادکامی به وسیله قوه تخیل است.

فراهم کردن شرایط مورد احتیاج برای بقای یک زندگی مشترک

لیست این شرایط در اینترنت، کتاب فروشی ها و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری قابل دسترسی است. در صورتی که بخواهید خلاقیت بیشتری به کار ببرید خودتان می توانید یک لیست از شرایطی که تناسب بیشتری با اخلاق و روحیه تان دارد فراهم نمایید. برای زوج هایی که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده اند، شرایط مورد احتیاج برای بقای زندگی مشترک می بایست شامل مواردی باشد که مسائل را هر چقدر هم بزرگ در نظر آنها همچون یک آب نبات جلوه دهد تا به عبارتی با لیس زدن مسائل از آنها بگذرند. در نهایت، با اشاره ای به تفاوت های فردی بین زوج این نکته را به آنها یادآور گردد که زندگی مانند آب نبات های ترش و شیرین، هم از لحظه های خوش تشکیل شده و هم لحظه های سخت. از این رو به زوج های خوشبخت متذکر می گردد که با نشان دادن انعطاف بیشتر می توانند در جهت فراهم کردن شرایط بقای زندگی مشترکشان پیش فرایند.

لحظه های خوش

سعی کنید خنده و شادی را به طور مساوی به بخش های مختلف زندگیتان اضافه کنید. به عنوان مثال، این را به صورت یک قانون برای خود در نظر بگیرید که هر شخص می بایست هر روز در زمان صرف شام یک لطیفه تعریف کند. یک راه دیگر این است که چند جمله خنده دار بر روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را درون جیب شریک زندگیتان بگذارید. اطرافتان را با افرادی که اهل خنده و شوخی هستند پر کنید. این کار بر روحیات شما نیز به عنوان یک زوج تأثیر خواهد گذاشت. شب ها فیلم تماشا کنید، فیلم های کمدی انتخاب و در کنار آن غذایی سبک میل کنید.

قرارهای شبانه

خانه را ترک کنید، سعی کنید کاری در خارج از خانه انجام دهید. اگر زمستان بود، با هم اسکی و اسکیت روی یخ یاد بگیرید. به بولینگ بروید و امتیازهایتان را برای بازی بعدی ثبت کنید تا در قرار بعدی آن را ادامه دهید. به عنوان یک زوج از خود در حال عبور از خیابان ها فیلم بگیرید. به نقاطی از شهر که مورد علاقه تان است بروید. از بازار کهنه فروشان تماشا کنید و چیزی خریداری کنید که یادآور خاطره آن روزتان در کنار هم باشد. به مراکز خرید ماشین بروید و رانندگی با ماشین را امتحان کنید. صرفاً برای لذت بردن از این کار دست در دست در پارک بدوید. به جایی که بار اول یکدیگر را دیدار کردید بروید و تظاهر کنید همدیگر را نمی شناسید؛ سپس دوباره با هم آشنا شوید. آهنگ هایی که با آنها خاطرات مشترک دارید را همخوانی کنید. در نزدیکی تان کلوپ هایی که برنامه های کمدی دارند را شناسایی کنید، به آنجا بروید و با هم بخندید.

سفرهای کوتاه

سفرهای کوتاه آخر هفته می تواند اقامت در نزدیکی یک پارک تماشای باشد. قایق سواری در رودخانه همراه با تفریح در سفرهای شبانه بسیار عالیست. آخر هفته را در یک شهر تاریخی سپری کنید. از نقاط مختلف شهر تماشا کنید و مطالب تاریخی در رابطه با آن منطقه را فراگیرید. از شهر محل تولد هر کدامتان بازدید کنید. در نهایت روزتان را با یک شام عاشقانه و پایکوبی به سرانجام برسانید.

منبع: فوت و فن

به "فوت وفن هایی برای شادتر کردن یک زندگی زناشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت وفن هایی برای شادتر کردن یک زندگی زناشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید