مدیر حقوقی سپاهان: امیدواریم رای بدوی نقض گردد، حاضر به انجام مسابقه بودیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مدیر حقوقی باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد رای کمیته انضباطی درباره ملاقات تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس که به نفع قرمزپوشان صادر شد، نقض گردد.

مدیر حقوقی سپاهان: امیدواریم رای بدوی نقض گردد، حاضر به انجام مسابقه بودیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، حلاجی، مدیر حقوقی باشگاه سپاهان درباره جلسه کمیته استیناف برای تصمیم گیری درباره ملاقات سپاهان - پرسپولیس اظهار کرد: این پرونده، پرونده مهمی است. نتیجه آن هم در جدول رقابت ها موثر است. تیم سپاهان از حداکثر توانش برای دفاع استفاده کرد. امیدوار هم هستیم که رای بدوی نقض گردد و بازی دوباره تکرار گردد. ادله کامل وجود دارد. بحث هایی در جلسه مطرح شد و فیلم های جدید ارائه شد. باید صبر کنیم تا ببینیم چه می گردد.

او درباره ادعای پرسپولیسی ها که گفته اند در این جلسه سپاهانی ها مدرک جدید ارائه نکرده اند هم بیان نمود: فیلم های جدیدی بود که به نمایش گذاشته شد. نمی توانم دقیقا بگویم. اجازه بدهید که مورد قضاوت قرار بگیرند و رای صادر بگردد.

حلاجی افزود: ما درباره تیم خودمان صحبت می کنیم. برای ما موضوع قوه قاهره و فورس ماژور ایجاد شد. شرایطی به ما تحمیل شد. بلافاصله بعد از برطرف شدن قوه قاهره خودمان را به استادیوم رساندیم و حاضر به انجام مسابقه بودیم ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد. اعتقاد ما بر این است که وقت باید داده می شد و باید اجازه برگزاری مسابقاه صادر می شد. ماده 12 آیین نامه برگزاری مسابقات به نظر کامل رعایت نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت تکرار رای به نفع پرسپولیس، باشگاه سپاهان به مراجع بالاتر شکایت می نماید یا خیر؟ گفت: ان شاءالله رای همین جا صادر می گردد و ما امیدواریم که رای مورد اعتراض ما همین جا نقض بگردد. برای تصمیم گیری های بعدی باید صبر کنیم و الان برای قضاوت زود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیر حقوقی سپاهان: امیدواریم رای بدوی نقض گردد، حاضر به انجام مسابقه بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر حقوقی سپاهان: امیدواریم رای بدوی نقض گردد، حاضر به انجام مسابقه بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید