مغانلو: یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم، بازی ها ادامه پیدا کند، قطعا در لیگ برتر می مانیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید نمود که این تیم در صورت ادامه برگزاری مسابقات، قطعا در لیگ برتر ماندگار خواهد شد.

مغانلو: یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم، بازی ها ادامه پیدا کند، قطعا در لیگ برتر می مانیم

شهریار مغانلو در گفت وگو با با خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسبوکی ها، در خصوص اینکه گفته می گردد قرار است بازی های لیگ برتر بعد از پایان ماه مبارک رمضان برگزار گردد، گفت: من هم این را شنیده ام و باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت. ظاهرا قرار است بازی ها بدون تماشاگر برگزار گردد ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ من با ادامه این فرایند و از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه بازی ها هستم ولی باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان در لیگ برتر می ماند؟ توضیح داد: تیم ما در صورت ادامه برگزاری مسابقات، قطعا در لیگ برتر ماندگار خواهد شد و بابت این موضوع قول می دهم. واقعا حیف است که تیمی مثل پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند. بازیکنان ما با آمدن عبدالله ویسی انگیزه پیدا نموده اند و کوشش می کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. فقط امیدوارم این بیماری ریشه کن گردد، چون جان انسان ها خیلی با ارزش تر از آن است که الان بخواهیم در خصوص فوتبال صحبت کنیم.

مغانلو در خصوص اینکه آیا قرار است در پایان فصل از پیکان جدا گردد، توضیح داد: من یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم و از حالا درست نیست در خصوص آینده صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مغانلو: یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم، بازی ها ادامه پیدا کند، قطعا در لیگ برتر می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم، بازی ها ادامه پیدا کند، قطعا در لیگ برتر می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید