مقابل تیم ماشین سازی تبریز کار راحتی نخواهیم داشت

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، جواد نکونام عصر یکشنبه در گفت وگوی خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز با بیان اینکه باید مقابل تیم ماشین سازی تبریز محکم در زمین حضور پیدا کنیم، افزود: بازیکنان این تیم از کوچک ترین فرصت نهایت استفاده را می کنند و ما نباید در بازی فردا غفلت کرده و با هوش در زمین مسابقه حضور پیدا کنیم.

مقابل تیم ماشین سازی تبریز کار راحتی نخواهیم داشت

وی از آمادگی روحی بالای بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای بازی این هفته خبر داد و گفت: نفرات تیم پس از پیروزی مقابل تیم استقلال تهران از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و ما برای ادامه فرایند پیروزی های خود مقابل ماشین سازی تبریز به میدان می رویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه هر هفته هدفمان کسب نتایج مطلوب است، گفت: ما هفته به هفته برای خودمان برنامه ریزی می کنیم و به دنبال کسب جایگاه بهتر هستیم.

نکونام با بیان اینکه در تمام تمرینات و بازی ها انگیزه کافی داریم، اظهار کرد: بازیکنان ما باید حرفه ای باشند و بزرگ فکر کنند و وظیفه مان این بوده است که زحمت بکشیم و به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به اینکه حواشی هیچ تأثیری در فرایند حرکتی تیم فولاد خوزستان نخواهد داشت، شرح داد: ما به دنبال کسب نتیجه در زمین بازی هستیم و تلاش می کنیم با استفاده از توان خود مقابل حریفان به رجحان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه خریدهای خوبی در نیم فصل دوم داشتیم، بیان نمود: در حال حاضر پاتوسی را نداریم و باشگاه در تلاش است که این بازیکن را به کشورمان بیاورد که حضورش قطعاً به ما کمک می کند.

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، بازی تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور رأس ساعت 21 فردا (نهم تیرماه سال جاری) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

شاگردان جواد نکونام هم اکنون با 36 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقابل تیم ماشین سازی تبریز کار راحتی نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل تیم ماشین سازی تبریز کار راحتی نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید