منطقه 5 از وجود هتل و بیمارستان دولتی محروم است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 5 گفت: منطقه پنج مرکز در نزدیکی فرودگاه بین المللی مهرآباد و پایانه غرب واقع شده است و از وجود یک هتل و حتی بیمارستان دولتی محروم است.

منطقه 5 از وجود هتل و بیمارستان دولتی محروم است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، احسان شریفی با اشاره به طرح پیشنهادی شهردار تهران در مورد ساخت هتل در بوستان های شهر اضافه نمود: واقعیت این است که هنوز طرح ابلاغی از سوی شهردار تهران و اعضای شورای شهر نهایی نشده اما آنچه که مسلم است مجموعه گردشگری بوستان کوهستانی کوهسار از ظرفیت خوبی برای ساخت هتل برخوردار است اما نمی دانم که طبق قانون می گردد در این مجموعه هتل ساخت یا خیر،اما در این منطقه بستر مناسبی برای ساخت هتل مهیا است.

شهردار منطقه پنج تهران ادامه داد: برای ساخت هتل و بیمارستان دولتی از سرمایه گذاران و بخش خصوصی استقبال می کنیم که طرح های خود را به شهرداری ارائه نمایند.

وی در مورد ساماندهی سگ های بلاصاحب در این منطقه غربی مرکز نیز گفت: طرح ساماندهی و عقیم سازی سگ ها در این منطقه دنبال می گردد اما یکی از مسائل در مورد زاد و ولد این سگ ها شهروندان هستند که با دادن غذا موجب زاد و ولد این سگ ها می شوند.

شریفی یادآور شد: با موضوع شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ساماندهی سگ ها دنبال می گردد اما در بعضی از بوستان ها شاهد هستیم که شهروندان با دادن غذا موجب تکثیر این سگ ها می شوند و کار ساماندهی با مشکل روبرو می گردد.

وی تاکید نمود: وجود سگ های ولگرد در بوستان های جنگلی از جمله کوهسار موجب شده که حیات بسیاری از موجودات و جانوارهای زیستی از جمله سنجاب، خرگوش و روباه بشدت کاهش یافته است. بدلیل اینکه سگ ها مهاجم هستند و به همین منظور زیست این نوع موجودات در بوستان ها کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منطقه 5 از وجود هتل و بیمارستان دولتی محروم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه 5 از وجود هتل و بیمارستان دولتی محروم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید