پاپ فرانسیس بستری شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، خبرنگاران : پاپ فرانسیس در بیمارستانی در شهر رم برای عمل جراحی در روده عظیم بستری شد.

پاپ فرانسیس بستری شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از فارس، منابع خبری یکشنبه بعد از ظهر از بستری شدن رهبر کاتولیک های دنیا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری انگلیسی رویترز پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های دنیا برای عمل جراحی در بیمارستانی در شهر رم مرکز ایتالیا بستری شد.

ماتئو برونی سخنگوی واتیکان با اعلام این خبر گفت که پاپ فرانیسس یکشنبه بعد از ظهر به وقت محلی برای انجام عمل جراحی از قبل برنامه ریزی شده بر روده عظیم در بیمارستانی در شهر رم بستری شد.

برونی گفت که پاپ 84 ساله از ناراحتی در روده عظیم رنج می برد. برونی گفت که زمان عمل جراحی معین نیست اما بعد از عمل جراحی بیانیه دیگری صادر خواهد شد.

چندی قبل هم شایعاتی مبنی بر ابتلای پاپ به کرونا منتشر شد. پاپ فرانسیس اندکی بعد از این شایعات در میدان پیتر در جمع هزاران نفر حاضر شد و مراسم عبادی معمول را اجرا کرد و گفت: متاسفانه سرماخوردگی موجب عدم مشارکت من در برنامه های مذهبی شد، اما من مراقبت های لازم را از واتیکان دنبال خواهم کرد.

پاپ از سال 1998 به اسم سراسقف بوئنوس آیرس در آرژانتین به خدمت پرداخت و در سال 2001 مقام کاردینالی را از پاپ ژان پل دوم دریافت کرد. او در سال 2013 به جای بندیکت شانزدهم به اسم پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید.

بعضی منابع نزدیک به واتیکان پیشتر مدعی شده بودند که رهبر کاتولیکهای دنیا از سمت خود استعفا خواهد داد. آستین ایوری از مقامات نزدیک به واتیکان گفت: فکر می کنم پاپ فرانسیس از سمت خود کناره گیری می نماید.

رهبر کاتولیک های دنیا اخیرا در سفری چهار روزه راهی عراق شد و در آنجا از چهار استان این کشور تماشا کرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "پاپ فرانسیس بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپ فرانسیس بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید