یحیی توره از روسیه مربیگری را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یحیی توره، مهاجم پیشین منچسترسیتی پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به احتمال فراوان دوران مربیگری را از روسیه شروع می نماید.

یحیی توره از روسیه مربیگری را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دیمیتری سلوک، مدیر برنامه های یحیی توره درباره خداحافظی او از فوتبال و شروع فعالیت های مربیگری اش به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: یحیی توره مدارکی را دریافت نموده است که به او اجازه می دهد دستیار اول سرمربی گردد. چمدان دانش یحیی توره خیلی بزرگ است و هر تیمی تمایل دارد تا از او به عنوان مربی استفاده کند. او برای سرمربی شدن مبارزه نمی نماید، اما کوشش خواهد نمود تا به عنوان مربی دوم یا سوم وارد کادر فنی گردد. به احتمال فراوان یحیی توره کار مربیگری را از روسیه شروع می نماید. او فوتبالش را از دونتسک اوکراین شروع کرد و چرا نباید شروع دوران مربیگری اش از روسیه باشد؟

یحیی توره سابقه بازی در تیم های بوورن بلژیک، متالورگ اوکراین، المپیاکوس یونان، موناکوی فرانسه، بارسلونای اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس را دارد. این بازیکن ساحل عاجی در 599 بازی برای تیم های مختلف اروپایی 100 گل به ثمر رساند. یک جام قهرمانی در یونان، دو قهرمانی در اسپانیا و سه قهرمانی در انگلیس از جمله افتخارهای یحیی توره هستند. او با تیم بارسلونا به جام های قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا هم دست یافت. یحیی توره در 102 بازی ملی برای ساحل عاج نیز 19 گل زد و در سال 2015 به قهرمانی جام ملت های آفریقا دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یحیی توره از روسیه مربیگری را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی توره از روسیه مربیگری را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید