احمدی: توانایی کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی را داریم، تا آخرین لحظه برای طلا پارو زدیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ملی پوش روئینگ کشورمان گفت: برای مدال طلای بازی های آسیایی به میدان رفتیم و تا آخرین لحظه هم برای مدال جنگیدیم.

احمدی: توانایی کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی را داریم، تا آخرین لحظه برای طلا پارو زدیم

پریسا احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسبوکی ها، درباره سطح بازی های آسیایی و همچنین کسب مدال برنز روئینگ دو نفره در این مسابقات گفت: سطح مسابقات بالا بود و ما با اختلاف یک ثانیه از نفر اول و صدم ثانیه با نفر دوم، به مدال برنز رسیدیم. ما تا 1800 متر اول بودیم و به خاطر کم بودن تجربه از طلا دور شدیم. ما برای مدال طلا به میدان رفتیم و تا آخرین لحظه هم برای مدال جنگیدیم.

وی در ادامه اضافه کرد: حریفان ما یعنی چین و کره جنوبی با نفرات اصلی راهی مسابقات شدند، تمام سال در اردوهای اروپایی بودند و در قهرمانی دنیا مدال های خوشرنگی داشتند.

ملی پوش روئینگ کشورمان در مورد حضور در مسابقات دنیای گفت: اگر فرصت حضور در میدان دنیای فراهم گردد، خیلی خوب است. اگر بتوانیم خود را در مسابقات دنیای محک بزنیم بسیار مفید است، چون تمام رقبای ما دنیای هستند و فاصله کمی با آنها داریم .

وی تأکید کرد: دو سال است که تیم ما به مسابقات دنیای اعزام نشده در حالی که این مسابقات فرصت خوبی برای کسب تجربه است. با نایب رئیس فدراسیون که صحبت کردیم گفت مربیان ما درخواست حضور در مسابقات دنیای را نمی دهند. ما توانایی کسب سهمیه المپیک در مسابقات دنیای را هم داریم و از مسئولان می خواهم که فرصت حضور ما را در این میادین فراهم نمایند.

احمدی همچنین خاطر نشان کرد: ما احتیاج به امکانات بیشتری داریم و اگر مسئولان از ما حمایت نمایند، موفقیت های خوبی را به دست می آوریم. پتانسیل ما بالاتر از این حرف هاست البته حضور یک مربی خارجی خوب هم می تواند به رشد بیشتر روئینگ یاری کند و قوی تر شدن کادر فنی به ما یاری می نماید.

وی در خاتمه یادآور شد: من مدالم را به همه مردم ایران به خصوص خانواده ام که در این مدت از من حمایت کردند، تقدیم می کنم.

روئینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب پریسا احمدی و نازنین رحمانی در بازی های آسیایی 2018 به مدال برنز دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدی: توانایی کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی را داریم، تا آخرین لحظه برای طلا پارو زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: توانایی کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی را داریم، تا آخرین لحظه برای طلا پارو زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید