ارتقای ورزش کشور مستلزم سرمایه گذاری در رده های پایه است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ابراهیم مهربان در گفت و گو با خبرنگاران، در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) در اراک، گفت: اگر قرار است در مسابقات المپیک 2020 و سایر رقابت های جهانی خوش بدرخشیم، نگاهمان از هم اکنون باید به کشتی گیران نوجوان و سرمایه گذاری روی رده های پایه باشد و فدراسیون کشتی در این زمینه برنامه هایی را در دستور کار دارد.

ارتقای ورزش کشور مستلزم سرمایه گذاری در رده های پایه است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور اضافه نمود: نفرات برتر رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) از سوی کادر فنی مسابقات مورد پیگیری قرار می گیرند تا بتوانند با تمرین های مستمر و شرکت در اردوهای مختلف، پشتوانه قوی برای کشتی ایران باشند.

مهربان اعلام نمود: فدراسیون کشتی در برنامه های اخیر خود به دنبال پشتوانه سازی است تا بتواند در میادین المپیک و جهانی صاحب نام باشد و با برنامه ریزی صحیح، از همین کشتی گیران نوجوان که امروز شاهد هنرنمایی آنها هستیم، می توانیم بزرگان کشتی فردا و آینده ایران اسلامی را بسازیم.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات به سبک جدید یعنی تیم به تیم موجب می گردد که کشتی گیران علاوه بر داشتن انگیزه برای رقابت انفرادی، در قالب تیمی هم برای قهرمانی کوشش کند که این مساله می تواند در کشف و پرورش استعدادها و توانمندسازی کشتی گیران بسیار مفید و موثر باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور اعلام نمود: استان مرکزی با میزبانی خوب رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره)، نشان داد که می تواند میزبان برگزاری مسابقات بزرگ تر کشتی همچون جام تختی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارتقای ورزش کشور مستلزم سرمایه گذاری در رده های پایه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای ورزش کشور مستلزم سرمایه گذاری در رده های پایه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید