جاوید احسانی شکیب: رکوردزنی دیگر از سن من گذشته

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، احسانی شکیب در پاسخ به این سوال که در کنار مدال طلا به رکورد شکنی هم فکر می نماید یا نه؟ گفت: فکر می کنم زدن رکورد دنیا دیگر از من گذشته است.

جاوید احسانی شکیب: رکوردزنی دیگر از سن من گذشته

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، یکی از خوب های کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، جاوید احسانی شکیب است. کسی که در دوره گذشته در پرتاب دیسک رکورد دنیا را شکست و مدال طلا را کسب کرد و حالا در این دوره همه نگاهها به سوی او معطوف گردیده تا بتواند یک مدال طلای ارزشمند دیگر را کسب کند.

جاوید احسانی شکیب درباره حضورش در این دوره از بازیها گفت: خدا را شکر در شرایط ایده آلی وارد بازیها می شوم و امیدوارم که بتوانم با کسب مدال هم این شرایط را بهبود ببخشم و نشان بدهم که همچنان می توانم برای کسب مدال طلا در پرتاب دیسک بهترین گزینه باشم.

او درباره اینکه در این دوره هم می تواند به مدال طلا برسد یا نه؟ ادامه داد: اصلا هر مدالی به جز طلا به درد نمی خورد. پاداش مدال طلا است که می تواند کمی به ما انگیزه رقابت بدهد و گرنه نقره و برنز ارزشی ندارد. البته ما برای پرچم ایران مسابقه می دهیم اما در کنارش انگیزهای مادی هم خیلی مهم هستند. به همین خاطر فقط به مدال طلا فکر می کنم.

احسانی شکیب در پاسخ به این سوال که در کنار مدال طلا به رکورد شکنی هم فکر می نماید یا نه؟ گفت: فکر می کنم زدن رکورد دنیا دیگر از من گذشته است. در دوره گذشته چهار سال جوانتر بودم و توانستم رکورد دنیا را بزنم اما در این چهار سال رکوردهای دنیا خیلی رشد نموده و به این آسانی ممکن نیست که بتوانم رکورد دنیا را بزنم اما تلاشم را برای مدال طلا می گذارم و امیدوارم که مردم هم با دعایشان یاری نمایند تا بتوانم به این مهم برسم.

او با پاسخ به این سوال که آیا همانند دوره گذشته بازیها رقیب جدی او عبدالعزیز از اردن است، ادامه داد: نه؛ در این دوره این ورزشکار اردنی حضور ندارد و این بار یک رقیب چینی سخت دارم که جدی ترین رقیبم برای مدال طلا است. امیدوارم جوری دیسک را پرتاب کنم که حاصلش فقط مدال طلا باشد.

4

منبع: ایران ورزشی

به "جاوید احسانی شکیب: رکوردزنی دیگر از سن من گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید احسانی شکیب: رکوردزنی دیگر از سن من گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید