سهم کرمانشاه از برنامه اشتغال مولد کشور 4.7 درصد است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، حبیب الله وفایی عصر امروز در شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور بانوان برگزار گردید گفت: یکی از ظرفیت های خوب که پس از تکانه های مالی در اختیار لستانها نهاده شد توجه به اشتغال مولد بود.

سهم کرمانشاه از برنامه اشتغال مولد کشور 4.7 درصد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: در قالب برنامه اشتغال مولد قرار شد برای 986 هزار نفر شغل ایجاد گردد که 4.7 درصد از این تعداد سهم استان کرمانشاه است.

وی از انتشار مدل عرضه و تقاضا برای کل کشور اطلاع داد و اضافه نمود: در این راستا سهم همه استانها در قالب 9 برنامه اشتغالزایی تعیین شده که یک کار بسیار خوب است.

وفایی بیان داشت: برای ایجاد 22 هزار و 514 شغل به 55 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار احتیاج داریم.این مسئول ادامه داد: در حال حاضر این مبلغ به استان ابلاغ شده و در قالب یارانه صلح به طرح هایی که از محل های مختلف قانون اشتغال و سرمایه گذاری اعتبار دریافت نموده اند، اختصاص می دهیم.وی ادامه داد: حدود 9 میلیارد و 800 میلیون تومان به بخش صنعت برای ایجاد 10 هزار و 324 نفر اشتغال، 23 میلیارد و 700 میلیون تومان به بخش کشاورزی برای 1781 نفر اشتغال، 10 میلیارد و 800 میلیون تومان برای تحقق اشتغال 5 هزار و 460 نفر، 2 میلیارد تومان برای اشتغال 1149 نفر در بخش دانش بنیان و 2 میلیارد تومان برای اشتغال 3440 نفر در راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه مطالعات جامع اشتغال در کشور اوایل بهمن نهایی و به استانها ابلاغ شد، گفت: برای توزیع اعتبارات شهری و روستایی 2 موضوع را ملاک قرار دادیم.

وی یادآور شد: در مجموع یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبارات روستایی برای اجرا به دهیاران از طرف استانداری واگذار شده است.

وفایی بیان داشت: مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون تومان نیز اعتبارات شهرها بر اساس جمعیت، مساحت و ... توزیع شده است.

این مسئول بحث تغییر دستگاه اجرایی بازسازی مساجد زلزله زده را مطرح نمود و اضافه نمود: علی رغم اینکه سازمان تبلیغات پس از چند ماه پیگیری ما بحث بازسازی را قبول نکرد مبلغ 15 میلیارد تومان بودجه بازسازی مساجد را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سهم کرمانشاه از برنامه اشتغال مولد کشور 4.7 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم کرمانشاه از برنامه اشتغال مولد کشور 4.7 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید