ششمی ایران دربازیهای آسیایی به قهقرا رفتن است، انتظاربیشتری داشتیم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، محمدرضا تابش در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تبریک به قهرمانانی که در بازیهای آسیایی موفق به کسب مدال گردیده اند، از زحمات تمامی دست اندرکاران امر خصوصا مربیان، فدراسیونها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقدیر وتشکر نمود و درعین حال عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی را قابل نقد دانست.

ششمی ایران دربازیهای آسیایی به قهقرا رفتن است، انتظاربیشتری داشتیم

رئیس فراکسیون ورزش ابراز داشت: انتظار این بود با توجه به تامین بودجه در خور، اعزام بیشترین تعداد ورزشکاران و افزایش رشته های ورزشی، ما به مقام بالاتری درخور شان ملت شریف ایران دست می یافتیم. خصوصا آنکه در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای 2010 و 2014 موفق به کسب مقام های چهارم و پنجم در بازیهای آسیایی گردیده بودیم. بنابراین کسب مقام ششم، در واقع به قهقرا رفتن است.

محمدرضا تابش اعلام نمود: ان شاالله در مجلس علت این امر را با حضور نمایندگان محترم و دست اندرکاران امر مورد آنالیز قرار خواهیم داد. اینکه چرا بسیاری از رشته ها که انتظار مدال آوری از آنها بود، توفیقی نداشتند. اینکه تعهد و قول روسای برخی فدراسیونها مبنی بر کسب مدال توسط ورزشکاران محقق نشد و پیش بینی برخی مسئولان برای کسب موقعیت بهتر جامه عمل به خود نپوشاند.

تابش در انتها گفتگویش با وبلاگ فیسبوکی ها اعلام نمود: اینها و سایر ابهاماتی که منجر به کسب موقعیت ضعیف تر ازگذشته در بازیهای آسیایی شد باید مورد آنالیز دقیق قرار گیرد و نقاط ضعف رفع شود تا در آینده شاهد درخشش افزونتر قهرمانانمان در میادین بین المللی و کسب موقعیت برتر آنان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ششمی ایران دربازیهای آسیایی به قهقرا رفتن است، انتظاربیشتری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمی ایران دربازیهای آسیایی به قهقرا رفتن است، انتظاربیشتری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید