عصفوری: اگر تجهیزات برسد در پاراآسیایی امید کسب مدال داریم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان درباره وضعیت تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا، گفت : اگر مشکل تجهیزات حل گردد، در هر دو ماده پیست و جاده امید به کسب مدال داریم.

عصفوری: اگر تجهیزات برسد در پاراآسیایی امید کسب مدال داریم

فرهاد عصفوری در گفت وگو با وبلاگ فیسبوکی ها، درباره آخرین وضعیت تیم دوچرخه سواری اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: در حال حاضر پنجمین اردوی خود را که از دوم شهریور ماه در مشهد شروع گردیده است و تا 21 شهریور ماه ادامه خواهد داشت را سپری می کنیم و آخرین اردوی تیم ملی که وصل به اعزام است، با پنج ورزشکار اعزامی در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر مشکل تجهیزات دوچرخه سواران که شامل طوقه و همچنین تهیه دوچرخه پیست بود فراهم گردد، بدون شک به هر پنج ورزشکار اعزامی به این بازی ها امید کسب مدال داریم. البته قرار بر این است که در اردوی آخر یکسری از تجهیزات خود را به صورت امانی از فدراسیون دوچرخه سواری دریافت کنیم. اگر وسایل به موقع در اختیار دوچرخه سواران معلول قرار بگیرد با آمادگی راهی بازی های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم شد. در حال حاضر نیز منتظر هستیم تا نشستی با مسئولان دوچرخه سواری که به تازگی از جاکارتا برگشته اند برگزار کنیم تا تجهیزات لازم خود را تا قبل از اعزام به بازی های پاراآسیایی جاکارتا از آنها دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پول یک جفت طوقه بالغ بر 50 میلیون تومان است که امکان تهیه آن توسط فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و یا ورزشکار وجود ندارد. اگر بتوانیم این تجهیزات را از فدراسیون دوچرخه سواری تا قبل از اعزام تهیه کنیم مسائل زیادی بر طرف خواهد شد.

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان در پاسخ به این سوال که احتمال کسب مدال در پیست بیشتر است یا جاده، خاطر نشان کرد: اگر شرایط از نظر امکانات برای دوچرخه سواران فراهم گردد ما در هر دو ماده امید کسب مدال داریم. ما در این مسابقات با ورزشکاران معلول از جمله مهدی محمدی ، بهرام سلیمانی و صابر رحیم پور و در بخش نابینایان و کم بینایان با طاهر مقدم و سینا امیر علایی شرکت خواهیم کرد که امیدوار هستیم نسبت به دوره قبل که تنها با دو ورزشکار در این مسابقات شرکت داشتیم و موفق به کسب مدال نشدیم در این دوره شرایط بهتری داشته باشیم.

وی یکی از مسائل تیم دوچرخه سواری را کمبود امکانات از نظر پیست عنوان نمود و گفت : ما با وجود این که در اکثر پیست های تهران اردو داشتیم و با انواع پیست های مختلف آشنا هستیم، متاسفانه از پیست چوبی که باید در جاکارتا در مسابقات شرکت کنیم برخوردار نیستیم و همانند فدراسیون دوچرخه سواری امکان اعزام به مسابقات برون مرزی نداشتیم و در حقیقت با برپایی اردوهای داخلی تیم را برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده نموده ایم. ما مجبوریم با پیست های داخلی دوچرخه سواران خود را آماده کنیم تا در این بازی ها حضور داشته باشیم.

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان در سرانجام، خاطر نشان کرد: وضعیت هر پنج دوچرخه سوار اعزامی هم از نظر شرایط بدنی و هم از نظر تکنیکی بسیار خوب است و ما امیدواریم بتوانیم در این دوره با حمایت هایی که فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک از دوچرخه سواران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا داشته اند به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عصفوری: اگر تجهیزات برسد در پاراآسیایی امید کسب مدال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصفوری: اگر تجهیزات برسد در پاراآسیایی امید کسب مدال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید