علی صمیمی: ثابت کردیم توان میزبانی رویدادهای بین المللی را داریم، امیدواریم تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی هم فینالیست گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از میزبانی رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در جزیره کیش ابراز رضایت کرد.

علی صمیمی: ثابت کردیم توان میزبانی رویدادهای بین المللی را داریم، امیدواریم تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی هم فینالیست گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولان، رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه با حضور پنج تیم ایران، استرالیا، اردن، تایلند و کره جنوبی به میزبانی جزیره کیش برگزار گردید که در نهایت تیم ملی ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود انتها داد. ضمن اینکه استرالیا به مقام نایب قهرمانی رسید و اردن با کسب عنوان سومی به کار خود انتها داد. همچنین تیم های ایران و استرالیا به عنوان دو تیم برتر رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های جهانی را کسب کردند.

حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در انتها این رقابت ها گفت: میزبانی رقابت های این چنینی باعث ارتقای صندلی ما خواهد شد. ما اوایل سال جاری میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز بودیم که آن هم با موفقیت انجام شد و باز هم سازمان جهانی والیبال نشسته با میزبانی ما موافقت نموده است. میزبانی این مسابقات به ارتقای صندلی ما یاری می نماید. قصد داریم در وزنه برداری هم میزبان باشیم و موافقت هایی هم انجام شده است.

وی به فواید جنبی برگزاری این تورنمنت ها در کشور اشاره نمود و گفت: برگزاری این رقابت ها به حضور مربیان برتر در کشور منجر می گردد. ضمن اینکه استانداردهای داوری ورزش ما در بخش معلولان ارتقا پیدا می نماید.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با ابراز رضایت از میزبانی ایران مطرح نمود: ما در بخش ترابری هوایی و اسکان تیم ها نشان دادیم هیچ مسئله ای نداریم. ضمن اینکه فوتبال معلولان در شرایطی است که باید به یاری آن شتافت. در حال حاضر 700 تا 800 بازیکن در بخش فوتبال فلج مغزی فعالیت می نمایند و اگر این رشته به بازی های پارالمپیک بازنگردد، این بخش از بدنه ورزش کشور انگیزه های خود را از دست خواهد داد. در نظر داریم مسابقات فوتبال هفت نفره را در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان برگزار کنیم.

علی صمیمی در ارتباط با حذف فوتبال هفت نفره از پارالمپیک گفت: پرونده بازی های پارالمپیک 2020 بسته شده و فوتبال هفت نفره از بازی ها حذف شده اما امیدواریم این رشته جذاب از سال 2024 به پارالمپیک بازگردد.

وی در انتها در خصوص پیش بینی عملکرد ایران در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: ما به عنوان نایب قهرمان پارالمپیک به این رقابت ها پا می گذاریم. امیدوارم حداقل به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم. البته این را هم در نظر داشته باشید ما تا سال 2024 با یک انتقال نسل روبرو خواهیم بود و تیم مان کاملا متحول و جوان می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی صمیمی: ثابت کردیم توان میزبانی رویدادهای بین المللی را داریم، امیدواریم تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی هم فینالیست گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی صمیمی: ثابت کردیم توان میزبانی رویدادهای بین المللی را داریم، امیدواریم تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی هم فینالیست گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید