فوتبال دنیا، اختلاف پل پوگبا و ژوزه مورینیو به درگیری لفظی در تمرینات کشید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فوتبال دنیا - اختلاف میان ژوزه مورینیو و هافبک فرانسوی منچستریونایتد وارد فصل جدیدی شد که برگشتن آن به حالت قبل را غیرمحتمل تر از قبل می نماید.

فوتبال دنیا، اختلاف پل پوگبا و ژوزه مورینیو به درگیری لفظی در تمرینات کشید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، بروز اختلاف میان ژوزه مورینیو و پل پوگبا در چند وقت اخیر اگرچه بر کسی پوشیده نبود اما شاید تا هفته گذشته هرگز به صورت علنی این اختلاف بروز پیدا نکرد وقتی که هافبک فرانسوی آقای خاص را مسبب متوقف شدن من یونایتد در خانه اش مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر دانست.

مورینیو هم شب گذشته پس از باخت تیمش مقابل دربی کانتی در دور سوم جام اتحادیه که در آن پل پوگبا را حتی در لیست 18 نفره تیم قرار نداد و بعد از بازی هم گفت که پوگبا را شایسته ایفای نقش به عنوان کاپیتان تیمش نمی داند.

امروز (چهارشنبه) اما بیش از پیش شدت اختلافات میان طرفین به نمایش در آمد وقتی که پوگبا در بدو ورودش به تمرینات گروهی منچستریونایتد به صورت علنی با مورینیو وارد درگیری لفظی شد. در فیلم منتشر گردیده از این صحنه، پوگبا پس از ورود به تمرینات با مایکل کریک و دیگر دستیار ژوزه مورینیو، آقای خاص را که بین آن دو نفر بود نادیده گرفت و معین است که سرمربی پرتغالی اش هم با او چند کلمه صحبت می نماید که تعجب او را در پی دارد. پوگبا چند ثانیه ای مات و مبهوت می ماند اما در ادامه جواب مورینیو را می دهد. محتوای درگیری لفظی مورینیو و پوگبا معین نیست اما در فیلمی که از این لحظه منتشر گردیده، دوستانه نبودن رابطه آنها کاملاً محرز است.

در همین حال نشریه دیلی میل انگلیس گزارش منتشر نموده مبنی بر اینکه مورینیو زمانی بازوبند کاپیتانی را از پوگبا گرفت که او در اتوبوس تیم به او گفت که می خواهد به بارسلونا برود و موضع او را در قبال آینده اش معین نموده است. مورینیو هم در زمین تمرینی کارینگتون، ساعاتی قبل از بازی مقابل دربی کانتی به بازیکنانش اعلام نموده که پوگبا یگر کاپیتان دوم تیم نیست.

فیلم درگیری لفظی مورینیو و پوگبا را در زیر مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، اختلاف پل پوگبا و ژوزه مورینیو به درگیری لفظی در تمرینات کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اختلاف پل پوگبا و ژوزه مورینیو به درگیری لفظی در تمرینات کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید