فوتبال دنیا، جورجینیو: بخواهم درباره خرافات ساری حرف بزنم، یک روز طول می کشد!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، فوتبال دنیا - جورجینیو اعتراف کرد که زیر نظر یک سرمربی خرافاتی تمرین می نماید.

فوتبال دنیا، جورجینیو: بخواهم درباره خرافات ساری حرف بزنم، یک روز طول می کشد!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، جورجینیو، هافبک ایتالیایی تیم فوتبال چلسی فاش کرد که سرمربی او مائوریتزیو ساری که در فصول گذشته هم در ناپولی زیر نظر او بازی می کرد، یک آدم بی نهایت خرافاتی است اما وجه مثبت شخصیت او روراست بودن با خودش است.

جورجینیو در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اگر من بخواهم درباره تمام خرافاتی که مائوریتزیو ساری باورشان دارد صحبت کنم، تا فردا صبح همین جا خواهم بود اما فقط یکی از آنها را می گویم: او اگر توپی از خط طولی زمین بیرون برود، هرگز آن را لمس نمی کند و حاضر نیست آن را به زمین بازی برگرداند، البته ضروری است این موضوع را متذکر شوم که طبق اصول ساریسم، توپ باید به ندرت از زمین بازی خارج گردد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

ساری خیلی دیر به وادی مربیگری فوتبال وارد شد و پیش از آن در نقش یک کارمند بانک فعالیت داشت. جورجینیو با اشاره به این واقعیت، ادامه داد: داستان زندگی شخصی ساری فوق العاده است اما او همیشه با خودش روراست بوده است. او آدم بسیار ساده و صادقی است. از نظر فنی، فلسفه فوتبال او بسیار هجومی است اما نظم و سازماندهی کلید هر چیزی است. زمانی که ما بازی می کنیم، همه می دانند که باید چه کار نمایند و به همین دلیل کار برای همه آسان تر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، جورجینیو: بخواهم درباره خرافات ساری حرف بزنم، یک روز طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جورجینیو: بخواهم درباره خرافات ساری حرف بزنم، یک روز طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید