قانون مانع بازگشت تبریزی به ذوب

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با وجود اینکه گفته شده شاید تبریزی به تیم سابقش ذوب آهن بازگردد اما این انتقال به دلیل موانع قانونی منتفی خواهد بود.

قانون مانع بازگشت تبریزی به ذوب

بازگشت تبریزی به ذوب منتفی است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، در حالی که این روزها شایعه بازگشت مرتضی تبریزی از استقلال به ذوب آهن مطرح شده اما ظاهرا این نقل و انتقالات طبق آئین نامه سازمان لیگ قانونی نخواهد بود، زیرا طبق آئین نامه نقل و انتقالات هر بازیکن در یک فصل می تواند برای دو باشگاه بازی کند و با 3 باشگاه قرارداد امضا کند.

اکنون مرتضی تبریزی بعد از فسخ قرارداد با ذوب آهن راهی باشگاه دوم یعنی استقلال شده و برای این تیم هم بازی نموده است. اکنون اگر تبریزی بخواهد به ذوب آهن برگردد طبق این آئین نامه باشگاه ذوب آهن تیم سوم محسوب می گردد و امکان بازگشت نخواهد داشت. هرچند برخی مدعی اند ذوب آهن همان باشگاه اولیه تبریزی بوده و تیم سوم محسوب نمی گردد؛

اما از نظر حقوقی بازگشت تبریزی به ذوب آهن یا حضورش در هر تیمی دیگر از لیگ برتر، تیم سوم محسوب می گردد و در واقع از نظر آئین نامه نقل و انتقالاتی جدایی تبریزی از استقلال تا سرانجام فصل و حضور در تیم دیگری در لیگ ایران امکان پذیر نیست. به این ترتیب باید بازگشت مرتضی تبریزی به تیم سابقش را منتفی دانست مگر آنکه این بازیکن تیم دیگری را برگزیند که بعید است با این عملکرد ضعیف تیمی خواستار جذب او باشد.

بهترین راه برای تبریزی این است که درهمین استقلال به روزهای اوج بازگردد.

10-210

منبع: ایران ورزشی

به "قانون مانع بازگشت تبریزی به ذوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون مانع بازگشت تبریزی به ذوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید