موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با برنامه جامع بازآفرینی شهری تبریز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، جلسه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی و نمایندگان شهرداری تبریز با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با آنالیز برنامه جامع بازآفرینی شهری کلانشهر تبریز برگزار گردید.

موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با برنامه جامع بازآفرینی شهری تبریز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در این جلسه که در محل دفتر معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید، محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام یافته در بافت های ناکارآمد شهری تبریز، برنامه جامع پیشنهادی بازآفرینی شهری شهرداری تبریز را تشریح کرد.

در ادامه مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ضمن تأیید و قدردانی از تهیه برنامه جامع پیشنهادی در بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خواهان حمایت دولت در راستای قوانین و مقررات مربوطه، با اجرای برنامه بازآفرینی شهری پایدار در کلانشهر تبریز و شهرهای استان با اختصاص ردیف اعتباری دائمی شدند. همچنین سایر نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی که در جلسه حاضر بودند، هرکدام بر ضرورت توجه به تبریز و سایر شهرهای استان در حوزه بازآفرینی شهری تأکید کردند.

لازم به ذکر است؛ در ادامه محمد باقر نوبخت ضمن موافقت با اجرای برنامه جامع پیشنهادی بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تبریز، دستور تخصیص سریع ردیف اعتباری ویژه در نامه تقدیمی شهردار تبریز صادر کرد.

لازم به شرح است، کلانشهر تبریز به لحاظ قدمت شهرنشینی با بیش از 3500 هکتار بافت، مشمول بازآفرینی در بخش های فرسوده، حاشیه نشینی، روستایی، تاریخی و ناسازگار دومین شهر کشور بعد از تهران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با برنامه جامع بازآفرینی شهری تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با برنامه جامع بازآفرینی شهری تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید