نگرانی طرفداران ناتینگهام فارست از جذب انصاری فرد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یک سایت ورزشی انگلیس به آنالیز واکنش طرفداران ناتینگهام فارست پس از اعلام خبر نزدیک بودن عقد قرارداد این تیم با کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی پرداخت.

نگرانی طرفداران ناتینگهام فارست از جذب انصاری فرد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها و به نقل از سایت HITC، پس از گذشت 2 ماه و گمانه زنی های دوباره به نظر می رسد حضور کریم انصاری فرد در تیم ناتینگهام فارست واقعا رخ خواهد داد. اوانگلوس ماریناکیس، مالک یونانی باشگاه های المپیاکوس و ناتینگهام فارست انگلیس کریم انصاری فرد را به خوبی می شناسد که در فصل گذشته 17 گل برای تیم المپیاکوس به ثمر رسانده بود. بازیکنی که ماه سپتامبر گذشته میلادی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، پس از هشت هفته اخباری مبنی بر موفقیت باشگاه ناتینگهام فارست در کسب مجوز کار کریم انصاری فرد منتشر شدند. آیتور کارانکا، سرمربی تیم ناتینگهام فارست نیز از نزدیک بودن این انتقال اطلاع داد و می گوید: می دانم که باشگاه به خوبی در این ماجرا پیش می رود و طی روزهای آینده با نهایی شدن انتقال خوشحالم خواهم شد.

رسانه انگلیسی سپس با اشاره به واکنش طرفداران تیم ناتینگهام فارست در عقد قرارداد کریم انصاری فرد نوشت: طرفداران در این رابطه چه فکری می نمایند؟ مهاجمی که در طول فصل جاری بازی های زیادی نکرده است. از سویی گرابان در خط حمله تیم ناتینگهام فارست بسیار متناقض است و العربی نیز با مشکل مصدومیت روبرو شد. برخی از طرفداران به طور قابل توجهی نگران اضافه شدن بازیکنی هستند که برای فوتبال انگلیس ناشناخته است. به نظر می رسد روی کاغذ نشانه ای از پیروزی است. کارانکا: در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد شکیبا می مانم

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی طرفداران ناتینگهام فارست از جذب انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی طرفداران ناتینگهام فارست از جذب انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید