گزارش فیفا از پرسپولیس، غول ها دوباره اوج گرفتند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، غول های تهران به روزهای اوج خود در دهه 90 میلادی برگشته اند، به زمانی که بر لیگ ایران سلطه داشتند و فاتح جام در جام آسیا در سال 1991 هم شدند.

گزارش فیفا از پرسپولیس، غول ها دوباره اوج گرفتند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، یک سال و چند روز بعد از اعلام حکم فیفا، پرسپولیس هنوز دارد بابت آن محرومیت لعنتی تاوان می دهد. حالش اما خوب است. با وجودِ همه نداری ها و خستگی ها، پرسپولیس حالش آنقدر خوب است که به امید فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا، دارد خودش را برای دومین نیمه نهایی آماده می نماید.

پرسپولیس در این یک سال تنهای تنها بود اما لحظه ای پا پس نکشید تا از پا افتادنش را نبینیم. جالب است که همین ایستادگی حالا توجه فیفا را هم به خود جلب نموده. این را از گزارش تازه ای که سایت رسمی فیفا منتشر نموده، دریافتیم.

بهانه این گزارش البته شروع بازی های دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوده اما آنچه نویسنده را به وجد آورده، بازگشت قرمزها به روزهای اوج است که با اشاره به آن، نوشته: السد در حالی از پرسپولیس پذیرایی می نماید که دنبال تداوم حفظ فرم و شکل قدرتمند خود در بازی های خانگی است، جایی که چهار پیروزی و یک تساوی بدست آورده و یکی از پیروزی هایش مقابل همین پرسپولیس در مرحله گروهی بوده است. السد به بغداد بونجاح مهاجم الجزایری اش امید بسته که در حال حاضر با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیاست. قهرمان 13 دوره لیگ قطر در حالی که می تواند انتظار حمایت قوی در دوحه از سوی هوادارانش را داشته باشد، باید مراقب انعطاف پذیری حریف ایرانی خود باشد که با حذف الدحیل، دیگر تیم قطری به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان رسیده است. برای دومین فصل متوالی است که پرسپولیس به نیمه نهایی می رسد که این نشانی دیگر از بازگشت غول های تهران به روزهای اوج خود در دهه 90 میلادی است، زمانی که بر لیگ ایران سلطه داشتند و فاتح جام در جام آسیا در سال 1991 شدند.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی

به "گزارش فیفا از پرسپولیس، غول ها دوباره اوج گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش فیفا از پرسپولیس، غول ها دوباره اوج گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید