گزارش لحظه به لحظه خبرنگار اعزامی تسنیم از روز دهم بازی های آسیایی 2018، تفتیان به نیمه نهایی رسید، کاکلی حذف شد، صعود تیم کانوپولوی مردان و شکست تیم اسکواش بانوان

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دهمین روز بازی های آسیایی 2018 اندونزی با برگزاری رقابت های مختلف در حال پیگیری است.

گزارش لحظه به لحظه خبرنگار اعزامی تسنیم از روز دهم بازی های آسیایی 2018، تفتیان به نیمه نهایی رسید، کاکلی حذف شد، صعود تیم کانوپولوی مردان و شکست تیم اسکواش بانوان

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ فیسبوکی ها از اندونزی، دهمین روز از رقابت های هجدهمین دوره بازی های آسیایی امروز(سه شنبه) با برگزاری رقابت های مختلف پیگیری خواهد شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

نتایج ورزشکاران کشورمان در دهمین روز این مسابقات به توضیح زیر است:

* دوومیدانی:- 200 متر مردان: حسن تفتیان در گروه دوم این مسابقات در رقابت با نمایندگان بحرین ژاپن، تایپه، قزاقستان، پاکستان، هنگ کنگ و لائوس موفق شد با ثبت رکورد 21.25 ثانیه نفر سوم این گروه گردیده و به نیمه نهایی صعود کند. همچنین علی خدیور دونده سرعتی و ملی پوش به علت کشیدگی عضله پا که در رقابت چند روز قبلش در مرحله مقدماتی دوی 400 متر رقم خورد، در مرحله مقدماتی ماده 200 متر شرکت نکرد و انصراف داد.

- 200 متر زنان: الهام کاکلی نماینده ایران در مرحله مقدماتی و گروه خود چهارم شد. دونده سرعتی و ملی پوش ایران با ثبت زمان 25.12 ثانیه در مرحله مقدماتی 200 متر به نیمه نهایی راه پیدا نکرد و به کار خود خاتمه داد. کاکلی در مجموع در رده 23 جای گرفت.

- امیر مرادی – فینال 800 متر

* کانوپولو: تیم کانوپولو مردان با وجود باخت 4 بر3 مقابل مالزی به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کرد.

* اسکواش:- تیم ملی اسکواش بانوان ایران صبح امروز دومین بازی خود را در مرحله گروهی مقابل هنگ کنگ برگزار کرد و 3 بر صفر مغلوب این تیم شد. در این دیدار فرشته اقتداری، غزال شریف پور 3 بر صفر به حریفان باختند و حدیث فرزاد نیز 3 بر یک باخت. فرزاد در اواسط ست سوم کمی دچار مصدومیت و کشیدگی عضله شد ولی تا پایان به بازی ادامه داد. تیم اسکواش بانوان روز گذشته 3 بر صفر مغلوب هند گردیده بود و در ادامه مرحله گروهی عصر امروز به مصاف تایلند خواهد رفت. اندونزی و چین نیز دیگر حریفان دور مقدماتی تیم ایران هستند.

* سوارکاری:- مسابقات سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا برگزار گردیده است .در مسابقه صبح که مرحله نخست رقابت های تیمی بود 68 سوارکار از 17 کشور (هر تیم چهار نفر) رقابت کردند . تیم ایران هم متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش، مسعود مکاری نژاد و داوود پوررضایی رقابت خود را برگزار کردند. بر اساس نتایج اعلام گردیده تیم ایران با توجه به امتیازات چهار سوار کار خود با قرارگرفتن در رده یازدهم، در مرحله نهایی با سایر تیم ها رقابت خواهد نمود. همچنین در رده بندی انفرادی مرحله نخست داوود پوررضایی در رتبه هفدهم مشترک ، آریانا روانبخش و فرهنگ صادقی در رتبه سی و یکم مشترک و مسعود مکاری نژاد در رده پنجاه و پنجم مشترک قرار گرفتند. در مرحله نخست هر تیم با چهار ورزشکار شرکت کرد که سه نفری که امتیاز مناسب تری کسب کردند در مرحله نهایی در قالب تیم آن کشور شرکت می نمایند. مرحله نهایی مسابقات تیمی پرش از ساعت 14 به وقت محلی شروع می گردد.

* قایقرانی بادبانی: - محمد جامی نسب و نیما رهبری

* بوکس: - مرحله یک چهارم نهایی وزن 69 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده

* تیراندازی با کمان: - دیدار رده بندی کامپوند تیمی بانوان، ایران با چین تایپه

* کوراش: - وزن 66- کیلوگرم بهزاد وحدانی - وزن 66- کیلوگرم قنبرعلی قنبری - وزن 52- کیلوگرم طاهره آذرپیوند - وزن 90+ کیلوگرم جعفر پهلوانی - وزن 90+ کیلوگرم محندعلی ذاکری

* واترپلو: - ایران با قزاقستان

* شیرجه: - ماده 3 متر دو نفره

* دوچرخه سواری: - ماده پیست (مدیسون)، مهدی سهرابی، محمد رجبلو

این خبر به روز رسانی خواهد شد...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش لحظه به لحظه خبرنگار اعزامی تسنیم از روز دهم بازی های آسیایی 2018، تفتیان به نیمه نهایی رسید، کاکلی حذف شد، صعود تیم کانوپولوی مردان و شکست تیم اسکواش بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش لحظه به لحظه خبرنگار اعزامی تسنیم از روز دهم بازی های آسیایی 2018، تفتیان به نیمه نهایی رسید، کاکلی حذف شد، صعود تیم کانوپولوی مردان و شکست تیم اسکواش بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید