کشتی فرنگی

نوروزی: سوریان گفت هیچ کشتی گیری بدون انتخابی به مسابقه نمی رود، دنبال هیچ پست و سمتی نیستم

قهرمان المپیک 2012 لندن از نشست و جلسه صمیمی اش با نایب رئیس فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: سوریان گفت هیچ کشتی گیری بدون گذر از فیلتر انتخابی به مسابقه ای اعزام نخواهد شد.

23 فروردین 1401

تمام تمرکزم رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود

به گزارش خبرنگاران، محمدهادی ساروی که چندی پیش در بازی های المپیک توکیو صاحب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی شد توانست در رقابت های جهانی هم خوش بدرخشد و قهرمان گردد. او در این مسابقات ابتدا آرتور سارگسیان از روسیه را مغلوب کرد و سپس گئورگی ملیا از...

14 آبان 1400

ناکامی، پشت یک طلا

پنج سال پیش، همین روزها، شاید کمی پس و پیش. محمد بنا پس از ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو سعی کرد جلوی دوربین تلویزیون گریه کند و بعد هم کناره گیری خود را اعلام نمود.

24 مرداد 1400

معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی کشتی بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، بازدید محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد امروز دوشنبه انجام شد.

3 تیر 1400

لیگ کشتی از 10 مهر شروع می گردد

رقابت های لیگ کشتی آزاد از دهم مهر شروع می گردد و قرار است لیگ کشتی فرنگی نیز به احتمال زیاد با یکی دو روز اختلاف شروع گردد.

5 آبان 1399

صدور مجوز تمرینات برای کشتی گیران بی هدف!

به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران ماههاست به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده و هنوز مشخص نیست، شرایط کنونی تا چه زمان بر فضای این رشته المپیکی و پرافتخار ادامه خواهد داشت.

29 مهر 1399

نیمی از بدهی های خارجی کشتی برای جام جهانی است، دبیر بخشی از بدهی ها را به نورسلطان می برد

بدهی خارجی فدراسیون کشتی در مجمع فوق العاده 254 هزار فرانک اعلام شد که نیمی از آن مربوط به جام جهانی کشتی فرنگی است.

13 مهر 1398

دلیریان: آلمانی ها به جای به دار کشیدن یواخیم لو، شکست را آسیب شناسی کردند، اشتباه خادم این بود که دو پُست را با هم می خواست

دلیریان، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: یواخیم لو، رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش آلمان را بعد از حذف از جام جهانی روسیه به دار کشیدند یا اینکه آسیب شناسی کردند؟

18 فروردین 1398

کشتی فرنگی امیدهای دنیا ، خدری، دلخانی، چوبچیان، فلاح و یوسفی حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا امشب در شهر بخارست رومانی برگزار گردید.

10 فروردین 1398