استارتاپ

هند برای رقابت در بازار دیجیتال قانون وضع می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت نارندا مودی نخست وزیر هند رابطه چندان خوبی با بسیاری از شرکت های فناور ندارد و قوانین سختگیرانه ای بر شرکت هایی مانند فیس بوک، یوتیوب و توئیتر وضع نموده است.

12 دی 1401

ربات های ال جی همیار افراد ناتوان می شوند

ال جی و Akin برای خانواده هایی که دارای معلولیت هستند، یاری های خانگی با هوش مصنوعی توسعه می دهند.

12 آذر 1400

بازارچه خرید و فروش ای پی آی رونق استارتاپ ها را به همراه دارد

بازارچه خرید و فروش API(Application Programing Interface) کـهمجموعه ای از پروتکل ها و فرآورده های نرم افزاری است و برنامه نویس ها برای سیستم های وب از آن استفاده می نمایند)، از سوی سازمان فناوری اطلاعات روی سامانه سروا به آدرس sarva.iran.gov.ir راه اندازی و رونمایی شد. درباره...

18 مرداد 1400

داروها و تجهیزات پزشکی ایرانی به شرق آفریقا صادر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیش احتیاج توسعه صادرات داروها و تجهیزات پزشکی ایران، ثبت اقلام پزشکی در بازارهای هدف صادراتی است. ایران جزء کشورهایی است که از توانمندی های پزشکی خوبی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی برخوردار...

25 اسفند 1398

آذری جهرمی: لزوم همکاری بخش خصوصی با دولت برای توسعه کسب وکار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری بخش خصوصی و اپراتور ها می توانیم از سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار ها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام است.

28 دی 1398

مقصدی جذاب برای تورهای ایرانگردی

کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 16 هزار کیلومتر مربع وسعت بین استان های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان واقع شده است. این استان دارای دو منطقه سردسیری و گرمسیری بوده و اکنون مقصدی جذاب برای تورهای ایرانگردی محسوب می گردد.

12 شهریور 1398

راستا جدید کسب وکارهای نوپا در حوزه توالی یابی ژنتیکی

تهران- خبرنگاران- مرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه نسل جدید توالی یابی اقدامات اساسی انجام داده که به رونق فعالیت ها در این حوزه و ورود کسب وکارهای نوپا منجر شده است.

4 تیر 1398

دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی: تبدیل توسعه شرکت های خلاق به برنامه ملی

سجادی نیری گفت: با کوشش برای توسعه شرکت های خلاق، کوشش می کنیم توسعه این شرکت ها به برنامه ای ملی تبدیل گردد.

26 اردیبهشت 1398

توانایی هوشمند سازی سطوح اشیای مختلف با هایپرسورفیسز

ایسنا نوشت: یک دستگاه موسوم به هایپرسورفیسز(HyperSurfaces) توانایی هوشمند سازی سطوح اشیای مختلف را دارد و سازنده آن، این کار را از درب یک خودرو آغاز نموده است.

23 فروردین 1398