استفاده بدون اجازه از چهره بازیگر زن از طریق هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در سال های اخیر بحث های زیادی درمورد استفاده از نسخه دیجیتالی افراد مشهور، بدون رضایت آن ها چه پس از مرگ و چه زمانی که هنوز زنده هستند، وجود داشته است. به عنوان مثال مدت ها پیش زلدا ویلیامز و رابین ویلیامز از اقدامات افرادی که در تلاش برای بازسازی صداها و چهره های افراد فقید بودند، انتقاد کردند.

استفاده بدون اجازه از چهره بازیگر زن از طریق هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، استفاده بالقوه استودیوها از نسخه های هوش مصنوعی افراد مشهور با وجود مسائل اخلاقی آشکار، همچنان ادامه دارد و در جدیدترین مورد شاهد راه اندازی چت بات هوش مصنوعی Digital Marilyn هستیم که ظاهری شبیه مرلین مونرو دارد و مثل او صحبت می کند.

به نقل از زومیت، Soul Machines به ساخت نسخه دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی افراد معروفیت دارد و چت بات Marilyn را با همکاری Authentic Brands Group معرفی کرده است.

ABG، مالک حقوق مونرو و بسیاری از افراد مشهور دیگری است که برخی از آن ها فوت شده اند و برخی دیگر زنده هستند و ازجمله می توان به الویس پریسلی اشاره کرد.

Soul Machines در بیانیه مطبوعاتی خود می گوید Digital Marilyn بر پایه مدل GPT 3.5 ساخته شده است و می تواند احساساتی شبیه مرلین مونرو را در مکالمه ای به مدت حدود 20 دقیقه ارائه دهد.

Soul Machines در بیانیه ای نوشت: چت بات Digital Marilyn چیزی بیش از کپی هویت است و در واقع می توان آن را شخصیت دیجیتالی مستقلی در نظر گرفت که توانایی درگیر شدن با مکالمات طبیعی را دارد. گویی شخصیت اصلی مرلین مونرو به عصر هوش مصنوعی آمده و ارتباطی منحصربه فرد و عمیقاً شخصی به طرفداران و افراد کنجکاو ارائه می دهد.

Soul Machines از مشاهیر دیجیتال خود ازجمله کارملو آنتونی به عنوان راهکاری کاربردی و مفید برای افراد مشهور رونمایی کرد که به آن ها اجازه می دهد بدون محدودیت و در 24 ساعت روز با طرفداران خود ارتباط داشته باشند. این شرکت چت بات های افراد مشهور دیگری را که درحال حاضر زنده هستند نیز راه اندازی کرده است که ازجمله می توان مارک توان، فرانسیس انگانو و جک نیکلاس اشاره کرد.

چت بات هوش مصنوعی مرلین مونرو در قالب پست اینستاگرامی و به مناسبت روز جهانی زن برای عموم معرفی گشت.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "استفاده بدون اجازه از چهره بازیگر زن از طریق هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده بدون اجازه از چهره بازیگر زن از طریق هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید