افتتاح 346 پروژه در البرز، ایجاد اشتغال برای 3465 نفر

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، محمدعلی نجفی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: هفته دولت سال جاری 346 پروژه در قالب بخش خصوصی و دولتی بااعتباری بالغ بر دو هزار و 195 میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

افتتاح 346 پروژه در البرز، ایجاد اشتغال برای 3465 نفر

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی، حمل ونقل، کشاورزی، صنایع، عمران شهری و روستایی، مسکن مهر و سایر بخش ها نهاده شده است، گفت: پروژه های هفته دولت سال جاری ازنظر تعداد نسبت به سال گذشته 30 درصد و ازنظر مالی 230 درصد افزایش داشته است.

استاندار البرز تأکید کرد: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از سه هزار و 465 نفر مشغول به کار می شوند، که این توفیق ارزشمندی محسوب می گردد و روند اشتغال زایی در البرز تا نیل به رضایتمندی مردم استان ادامه خواهد داشت.

نجفی بابیان اینکه بیش از هزار 700 میلیارد تومان از پروژه ها در هفته دولت مربوط به بخش خصوصی و دولتی است، اضافه نمود: در این راستا حدود پنج پروژه بااعتباری حدود 700 میلیارد تومان با سرمایه گذاری خارجی در بخش انرژی های نو، فراوری انواع محصولات ساختمانی، دارو و نساجی است و هزار میلیارد تومان مربوط به پروژه های بخش خصوصی داخلی است.

وی با اشاره به اینکه چندین پروژه بزرگ راه سازی با سرعت در حال پیشرفت است، گفت: آزادراه تهران - شمال، بزرگراه شهید همت و کمربند جنوبی در استان ازجمله این پروژه ها است که ظرف یک سال اخیر با برطرف موانع و پیگیری های لازم تسریع گردیده اند.

استاندار البرز اضافه نمود: یکی از مهم ترین پروژه هایی که آرزوی دیرین مردم روستاهای چالوس و طالقان است نیز سال جاری بااعتباری بیش از 300 میلیارد تومان در دستور کار نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح 346 پروژه در البرز، ایجاد اشتغال برای 3465 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 346 پروژه در البرز، ایجاد اشتغال برای 3465 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید