انتخاب اسباب بازی مناسب برای بچه ها 2 تا 10 سال

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، زندگی یک بازی عظیم است و بچه ها برای یادگیری این بازی پیچیده در اولین قدم به اسباب بازی ها احتیاج دارند. به همین دلیل در تمام جهان، ساخت اسباب بازی های مناسب برای بچه ها، در سنین مختلف، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتخاب اسباب بازی مناسب برای بچه ها 2 تا 10 سال

در انتخاب اسباب بازی برای بچه ها 2 تا 10 سال، دانستن دو نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است :

بچه ها برای یادگیری انواع مهارت ها به اسباب بازی های زیادی احتیاج دارند

قیمت اسباب بازی و کیفیت آن باید مناسب باشد.

به دلیل بی کیفیت بودن اسباب بازی های ارزان قیمت خارجی، احتیاج به فراوری نماینده ای داخلی که به طور متمرکز دست به فراوری اسباب بازی بزند در ایران احساس می شد که خوشبختانه برند جیمینو با فراوری اسباب بازی با کیفیت، به طور متمرکز و با پخش گسترده همراه قیمت مناسب در ایران سعی نموده، گامی در حل این مشکل بردارد.

جیمینو فراوری نماینده اسباب بازی با قیمت مناسب

اسباب بازی ای که برای بچه ها در سن پایین با قیمت مناسب انتخاب می گردد، باید به او در یاد دریافت مهارت های حل مساله، خلاقیت و پرورش همکاری، درک احتمالات و رفتارهای عاطفی و منطقی یاری کند. بهترین انتخاب ها برای سنین دو تا ده سال، پازل، لگو، اسلایم، تخم مرغ شانسی و اسباب بازی هایی از این قبیل هستند که خوشبختانه آوین شیمی در برند جیمینو این محصولات را، با کیفیت بالا فراوری نموده است.

نکته مورد توجه در خصوص این برند، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبای خارجی است. همچنین اسباب بازی ها و طرح های این برند بسیار متنوع بوده به طوری که محصول تکراری در تخم مرغ شانسی ها، مداد جادویی و جعبه جادویی باب اسفنجی دیده نمی گردد.

این محصولات توسط شرکت گلرنگ پخش در تمامی سوپر مارکت ها پخش شده و توسط خود برند در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع می گردد.

لگو جیمینو

این اسباب بازی شخصیت های دوست داشتنی در انیمیشن های محبوب را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کودک قرار می دهد تا با همزاد پنداری و بازی با آن، حس خلاقیت خود را تقویت کند. همچنین این محصول شامل یک دی وی دی انیمیشن مربوط به شخصیت برای ارتباط بیشتر کودک با اسباب بازی است.

پازل جیمینو

پازل جیمینو با کیفیتی عالی در اندازه های 24، 48 و 72 تکه فراوری شده و مهارت های حل مساله و صبر در کودک را تقویت می نمایند.

تخم مرغ شانسی جیمینو

اسباب بازی های با کیفیت موجود در تخم مرغ شانسی جیمینو کاملا برای بچه ها 2 تا 10 سال کاربردی است. این اسباب بازی در دو نوع کوچک و متوسط فراوری شده است.

خمیر اسلایم جیمینو

خمیر اسلایم جیمینو، از بهترین مواد اولیه تهیه شده و ضمن افزایش خلاقیت تجسمی کودک هیچگونه آسیبی به پوست ظریف او وارد نمی نماید.

جعبه جادویی باب اسفنجی جیمینو

این جعبه دارای شخصیت های کارتونی و اسباب بازی های مناسب بچه ها عظیمتر از 5 سال است و شوق یافتن یک شخصیت دوست داشتنی را به کودک هدیه می نماید.

مداد جادویی جیمینو

در این اسباب بازی جیمینو، محصولات مناسب بچه ها با کیفیت بسیار بالا قرار گرفته است. که علاوه بر تنوع، هیجان کشف یک اسباب بازی جدید را به کودک هدیه می دهد.

امید است که این برند، که در حال حاضر تنها برند عظیم و متمرکز ساخت اسباب بازی در ایران است؛ با توسعه محصولات خود، احتیاج بازار به اسباب بازی های مورد احتیاج بچه ها را کاهش داده و گامی در برطرف احتیاج بازار ایران به اسباب بازی های بی کیفیت خارجی بردارد.

منبع: فرارو

به "انتخاب اسباب بازی مناسب برای بچه ها 2 تا 10 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب اسباب بازی مناسب برای بچه ها 2 تا 10 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید