بازی بزرگ هفته حاشیه خاصی نداشت،فقط کمی فحاشی و پرتاب اشیا

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با وجود حساسیت های بسیار زیاد اما بازی تراکتورسازی - پرسپولیس روی سکوها حاشیه زیادی نداشت و سعید فتاحی می گوید اتفاق خاصی در این بازی نیفتاده است.البته شاید هم طبیعی بود چرا که تعداد تماشاگران پرسپولیس بسیار اندک بود تا درگیری بین طرفداران دو تیم به وجود نیاید.فتاحی در این باره شرح می دهد:ما یک صندلی به طرفداران پرسپولیس اختصاص دادیم که صندلی کنار آن را هم خالی نگه داشتیم که درگیری بین طرفداران ایجاد نشود. خوشبختانه مسئله ای هم به وجود نیامد و از صندلیی که به پرسپولیسی ها اختصاص دادیم فیلم و عکس هم گرفتیم.البته باشگاه پرسپولیس اعلام نموده بود هواداری به صورت سازماندهی شده ای ندارند اما طرفداران آنها به استادیوم می آیند.ما هم صندلیی به آنها اختصاص دادیم. اگر هواداری از پرسپولیس آمده باید به صندلی مخصوص خودشان می رفتند که متاسفانه هواداری نیامد و در آنجا کسی حضور نیافت.

بازی بزرگ هفته حاشیه خاصی نداشت،فقط کمی فحاشی و پرتاب اشیا

از نظر فتاحی اتفاقاتی مثل پرتاب اشیا از سکوها و فحاشی ها مهم نبوده :کمی فحاشی صورت گرفت که امیدواریم این مسائل به سرانجام برسد.همه باشگاه ها به کشورمان تعلق دارد و فرقی بین استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور وجود ندارد. مسابقات فوتبال با حضور این تیم ها شکل می گیرد. اگر یکی از این تیم ها حضور نداشته باشند لیگی ما نداریم. طرفدار واقعی سرمایه فوتبال است و باید شاهد حضور طرفدار واقعی در استادیوم باشیم.

فتاحی درباره سنگ پرانی به اتوبوس پرسپولیس هم گفت: وضعیت خوبی برای پرسپولیس در نظر گرفته شد و آنها از صندلی CIP وارد شدند. در جهت هم تیم از جلو و عقب توسط پلیس اسکورت شد اما در همین حین یک موتورسوار سنگی به شیشه پرتاب کرد که خوشبختانه کسی آسیب ندید و سریع با آن برخورد شد. آن فرد هم طرفدار تراکتور نبوده و باید معین گردد چرا این کار را انجام داده و از کجا آمده است.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "بازی بزرگ هفته حاشیه خاصی نداشت،فقط کمی فحاشی و پرتاب اشیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بزرگ هفته حاشیه خاصی نداشت،فقط کمی فحاشی و پرتاب اشیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید