مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه، تیم های بزرگ به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی نمایند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مربی پرسپولیس با بیان اینکه تیم های بزرگ به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی نمایند گفت: تراکتور ما را سورپرایز کرد.

مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه، تیم های بزرگ به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسبوکی ها، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد. این تیم اگر در 12 هفته گذشته اینقدر با انگیزه بازی می کرد الان اینجای جدول نبود. شرایط تاکتیکی خودمان را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را هم از دست دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم.

وی در مورد رقابت در صدر جدول و فاصله یک امتیازی با استقلال مطرح کرد: همواره تیم های بزرگ، افکار بزرگ و مربیان بزرگ این طور فکر می نمایند که به فکر کار خودشان باشند. اینکه این طور نیست که نتایج بقیه را دنبال نمایند. تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می کنیم به مسائل خودمان بپردازیم و روی نقاط قوت مان بیشتر کار و شرایط مان را بهتر کنیم ولی اینکه به صدر جدول و نتایج تیم های دیگر فکر کنیم ، این طور نیست. این نشانه های تیم های بزرگ است.

مربی پرسپولیس در مورد این موضوع که مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته پرونده گل گهر به پرسپولیس ارتباطی ندارد، اعلام نمود: هیچ موقع دوست ندارم وارد مسائل حاشیه ای شوم ولی آن خبرنگار محترمی که این سؤال را پرسیده ، به نظر من خیلی سیستماتیک پرسیده است. ایشان فرد باتجربه ای است و واقعاً توقع نداشتیم با این ادبیات صحبت کند. یکی دو کلمه مصاحبه در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد، اگر دادرس، دادرس فوتبال ایران است وای به حال بقیه فوتبال ما.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه، تیم های بزرگ به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه، تیم های بزرگ به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید