برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگذاری کردم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، علیرضافرجی نماینده تیم ملی کاراته پسران در المپیک آرژانتین معتقد است که با تمرینات فشرده ای که انجام داده برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگزاری نموده است.

برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگذاری کردم

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، علیرضافرجی نماینده تیم ملی کاراته پسران در المپیک آرژانتین معتقد است که با تمرینات فشرده ای که انجام داده برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگزاری نموده است. علیرضا فرجی ملی پوش نوجوان کاراته ایران اعزامی به بازی های المپیک این رده سنی در آرژانتین در پاسخ به این سؤال که شرایط شما پیش از اعزام به المپیک جوانان آرژانتین چطور است، می گوید:بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک آرژانتین ما اردوهای خوبی را شروع کردیم و خوشبختانه شرایط بدنی ما در حال حاضر راضی کننده است. با توجه به آمادگی که در حال حاضر داریم از لحاظ بدنی نسبت به دوره قبل متفاوت تر است. در طول این مدت شش مرحله اردو داشتیم که خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت زیر نظر کادر فنی پیگیری نموده ایم. دو مرحله اردوی دیگر تا اعزام به المپیک آرژانتین پیش رو داریم.

فرجی ادامه می دهد:ما طبق برنامه ریزی میزبان، دوازدهم مهرماه راهی بوینس آیرس می شویم. تقریباً بیش از 10 روز تا شروع مسابقات زمان در اختیار داریم که این موضوع به ما یاری می نماید تا با آب و هوا و شرایط محل برگزاری مسابقات آدابته شویم، امیدوارم از این زمانی که تا شروع مسابقات در اختیار داریم، بتوانیم مفید استفاده کنیم. شرایط کسب سهمیه المپیک سخت تر از کسب مدال المپیک است. استرسی که در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کرواسی داشتیم، قطعاً در آرژانتین نخواهیم داشت. امیدوارم در این رقابت ها برای اولین بار مدال المپیک را کسب کنیم.

5، 210

منبع: ایران ورزشی

به "برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگذاری کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای طلایی شدن در آرژانتین هدفگذاری کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید