بهره برداری از مجموعه ها گردشگر طبیعی راهکار توسعه صنعت گردشگری در البرز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز دوشنبه 11 مر داد ماه 1400 با اعلام این خبر، بیان نمود: افتتاح پارک محیط بان به همت مدیریت شهری به عنو ان اولین پارک طبیعی کشور، پارک استاندارد حیات وحش و اکو پارک مجهز در کرج ظرفیت تازه توریست استان محسوب می شود.

بهره برداری از مجموعه ها گردشگر طبیعی راهکار توسعه صنعت گردشگری در البرز

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز اظهار کرد: این مجموعه توریست ی، تفریحی و فرهنگی در مساحتی بیش از 17 هکتار و با بودجه ای معادل 200 میلیارد ریال در اراضی شمالی منطقه حصار کرج، بعد از میدان حافظ به سمت جاده چالوس و در داخل بوستان طبیعت واقع شده است.

او در ادامه عنو ان کرد: این مجموعه منحصربه فرد از جلوه ها و چشم انداز ها طبیعی زیبایی بر خور دار بوده و احداث آن منجر به ایجاد توازن بین محیط ها انسان ساخت و بکر می شود.

محمد شرح داد: راه اندا زی پارک محیط بان بخشی از نقشه راه توسعه توریستی شهری در مرکز استان است که با هدف افزایش جاذبه های مشابه در صدد تبدیل آن به مقصد سفر مسافر ان عبور هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز افزود: با هماهنگی های اجرا شده حیواناتی از قبیل گوزن، میش و قوچ بدون قفس در زیستگاه طبیعی نگهداری و برجک ها دیده بانی، دوربین ها دور برد و خود رو ها ویژه از جمله موارد است که برای رفاه حال توریست ان و علاقه مند ان به حیات وحش در نظر گرفته شده و هم پروژه های فضا سبز، جنگل کاری و توسعه امکانات رفاهی از جمله اقدامات ارزشمند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در این مجموعه است.

منبع: گردشبان

به "بهره برداری از مجموعه ها گردشگر طبیعی راهکار توسعه صنعت گردشگری در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از مجموعه ها گردشگر طبیعی راهکار توسعه صنعت گردشگری در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید